arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

بازخوانی خاطرات همسر امام خمینی (ره)

خاطرات همسر امام خمینی(ره) در کتاب «بانوی انقلاب، خدیجه ای دیگر» با صدای گویندگان رادیو تهران بازخوانی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خاطرات همسر امام خمینی(ره) در کتاب «بانوی انقلاب، خدیجه ای دیگر» با صدای گویندگان رادیو تهران بازخوانی می‌شود.
 
به گزارش انتخاب، برنامه «کتاب شب» رادیو تهران از شنبه ۲۱ اسفند تا جمعه ۲۷ اسفند کتاب «بانوی انقلاب، خدیجه ای دیگر» را با صدای بهروز رضوی و فاطمه رکنی گویندگان پیشکسوت رادیو روایت خواهد کرد.
 
این کتاب که دربردارنده زندگینامه و خاطرات خدیجه ثقفی همسر حضرت امام خمینی(ره) است، به کوشش علی ثقفی گردآوری شده و چاپ آن در موسسه تنظیم و نشر آثار امام انجام گرفته است.
 
روایت رادیویی این کتاب طی هفت شب هفته پیش رو، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت می گیرد و همسر امام که به بانو قدس ایران شهرت داشته از روزهای کودکی، نوجوانی، جوانی، ازدواج با طلبه جوانی به نام روح الله خمینی و همچنین از سختی ها و مشکلات و غم ها و شادی های زندگیشان سخن می گوید و زوایای تازه ای از زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی را ارائه می دهد.
 
«بانوی انقلاب، خدیجه ای دیگر» را نویسنده و کارشناس برنامه «کتاب شب» محمدباقر رضایی تنظیم و تلخیص رادیویی کرده که با تهیه کنندگی رضا قربانی روی آنتن رادیو تهران می رود و شنوندگان کتاب شب و علاقه مندان آثار تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی می توانند روایت رادیویی این کتاب را طی هفت شب پیش رو، ساعت ۲۳:۳۰ از پخش رادیو تهران بشنوند. متولی برنامه کتاب شب، گروه اخلاق و زندگی شهروندی صدای پایتخت است.
منبع: مهر
نظرات بینندگان