arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

وزیر علوم سرپرست ۳ دانشگاه را منصوب کرد/ تغییر رئیس دانشگاه الزهراء

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش نقد و بررسی عملکرد یک‌ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

به گزارش تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای مهناز ملانظری را به سمت سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، منوچهر بابایی‌پور را به سمت سرپرست دانشگاه ملایر و علی نصیری‌طوسی را به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب کرد.

در قسمتی از متن این احکام آمده است:

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

مهناز ملانظری عضو هیئت علمی و دانشیار گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) است و در گذشته مسئولیت معاونت اداری و مالی، عضو هیئت اجرایی جذب، معاون اداری دانشکده ادبیات، زبان‌ها و تاریخ، معاونت آموزشی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی و سرپرستی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه را برعهده داشته است.

همچنین منوچهر بابایی‌پور عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه بوعلی‌سینا و علی نصیری طوسی عضو هیئت علمی و استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان هستند.

وزیر علوم در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س)، بهمن حیاتی رئیس سابق دانشگاه ملایر و حسین غفوری چرخابی رئیس سابق دانشگاه اردکان قدردانی کرد.

نظرات بینندگان