arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

آخرین شایعات درباره کی روش/فردا سرمربی آفریقای جنوبی مشخص می‌شود

در روزهای اخیر،اخبار احتمال حضور کارلوس کیروش بر مسند مربیگری آفریقای جنوبی در بین رسانه های این کشور شدت گرفته است.​​​​​​​
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در روزهای اخیر،اخبار احتمال حضور کارلوس کیروش بر مسند مربیگری آفریقای جنوبی در بین رسانه های این کشور شدت گرفته است.​​​​​​​

به گزارش انتخاب، در حالیکه در آستانه دیدارهای مهم تیم ملی کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار داریم، در روزهای اخیر شایعات حضور کی روش روی نیمکت آفریقای جنوبی شدت گرفته و منابع بسیاری در این کشور در مورد حضور او روی نیمکت بافانا بافانا اخباری را منتشر کرده اند.

در حالیکه در روزهای اخیر نشریه TIMESLIVE خبر از احتمال پذیرش سمت هدایت تیم ملی  آفرقای جنوبی را توسط کیروش و رابطه نزدیک او با سران فدراسیون فوتبال این کشور خبر داده بود، امروز نیز منابع دیگر با انتشار اخبار مربوط به این موضوع به آن دامن زدند.

صفحه رسمی فیسبوک منابعی مانند "بافانا بافانا" خبر دادند که در صورت پذیرش استعفای کارلوس کیروش توسط فدراسیون فوتبال ایران، وی هدایت آفریقا جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.

 

 

همچنین صفحه رسمی "ابولا" اذعان داشت که نشریات داخلی آفریقای جنوبی، کی روش را به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های هدایت این کشور معرفی کرده اند.

همچنین صفحه توئیتر "دیسکی فنس"، از کی روش و هرو رنارد، سرمربی سابق موناکو به عنوان دو گزینه اصلی آفریقای جنوبی برای انتخاب به عنوان سرمربی این کشور نام برده است.

در اخباری که  توسط نشریات این کشور منتشر شده، کی روش به عنوان جدی ترین گزینه هدایت آفریقای جنوبی مطرح شده است و حتی بسیاری پا را فراتر از این گذاشته و عدم انتشار خبر پذیرش هدایت آفریقای جنوبی را پیچیدگی مشکلات کی روش با فدراسیون فوتبال ایران دانسته اند.

همچنین اخباری در مورد تایید این شایعات توسط کمیته فنی فدراسیون آفریقای جنوبی نیز منتشر شده و آنها نیز تایید کرده اند که به دنبال جذب سرمربی پرتغالی و فعلی تیم ملی ایران هستند.

 

 

با این تفاسیر، هنوز شاهد واکنشی از سوی کی روش در خصوص این اخبار نبوده ایم و میزان صحت این ادعاها هنوز مشخص نشده است.

در حالیکه تا مدت کوتاهی دیگر، تیم ملی کشورمان برای دو دیدار حساس برابر قطر و چین در رقابت های مقدماتی جام جهانی مهیا می شود، به نظر می رسد هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 
منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان