arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

رییس جمهور: امیدوارم همه وعده های سفر استانی عملی شود

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که همه وعده‌های داده شده در سفر استانی به سیستان و بلوچستان تحقق یاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که همه وعده‌های داده شده در سفر استانی به سیستان و بلوچستان تحقق یاید.
 
به گزارش انتخاب،  روحانی در بدو ورود به زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگاران و تشریح اهداف سفر به استان سیستان و بلوچستان، گفت: بسیار خوشحالم که توفیق داریم بار دیگر میهمان مردم غیور استان مرزی مهم کشور باشیم.
 
رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: در جریان این سفر طرح‌های مهمی مخصوصاً پروژه انتقال گاز به زاهدان که از آرزوهای بزرگ مردم این استان بوده، تحقق خواهد یافت.
 
روحانی اظهار امیدواری کرد همه وعده‌هایی که در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به مردم این استان داده شده، هر چه سریعتر محقق شوند.
 
رییس‌ جمهوری تصریح کرد: براساس گزارش مسئولان، تاکنون 55 طرح و پروژه‌ای که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سیستان و بلوچستان به مردم وعده داده شده بود، تکمیل شده اند که این گام بزرگی در تحقق وعده‌ها است و باید مسئولان در راستای اجرای کامل همه وعده‌ها و پروژه‌های استان تلاش بیشتری داشته باشند.
 
بهره برداری از پروژه مهم گازرسانی از ایرانشهر به زاهدان و افتتاح باند دوم فرودگاه زاهدان و بهره برداری از چند پروژه دیگر عمرانی و زیربنایی در سطح استان سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های سفر یک روزه رییس جمهوری به این استان است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان