arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

روحانی: هدف از سفر به خوزستان تلاش برای کاهش ریزگردها است

رئیس جمهور هدف از سفر امروز خود به استان خوزستان را برنامه ریزی برای کاهش گرد و غبار و مشکلات ناشی از آن عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس جمهور هدف از سفر امروز خود به استان خوزستان را برنامه ریزی برای کاهش گرد و غبار و مشکلات ناشی از آن عنوان کرد.

به گزارش انتخاب، حسن روحانی صبح امروز در ابتدای ورود به اهواز در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به اهواز را برنامه ریزی برای کاهش ریزگردها عنوان و اظهار کرد: امروز تصمیمات خوبی برای رفع مشکل استان خوزستانی گرفته می شود. به همه مسئولان دستور می دهم در این راستا اقدام عملی شایسته ای انجام دهند تا مشکل ریزگردهای خوزستان حل شود.

وی افزود: خوشحالم که به همراه برخی دیگر از وزرا دوباره میهمان مردم خوزستان هستیم. از نخستین روزهایی که در بهمن ماه امسال خوزستان اسیر گرد و خاک شد و پس از آن قطعی گسترده آب و برق ایجاد شد، برنامه ریزی برای رفع این مشکلات آغاز و به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را تشکیل دهد.

روحانی بیان کرد: معاون اول رئیس جمهور، دو روز پیش گزارش پایان اتفاقات رخ داده را به من داد و من لازم دید که به خوزستان سفر کنم. یکی از برنامه های امروز این سفر تشکیل جلسه ویژه بررسی ریزگردهای خوزستان است. همچنین من می‌توانم براساس گزارش‌های وزیر نیرو به مردم اهواز بگویم که دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و برای حل مشکل قطعی برق نیز در حال تلاش هستیم.

رئیس جمهور ادامه داد: برای حل مشکل کانون های داخلی ریزگردها برنامه‌ریزی های خوبی انجام شد. برخی از اقدامات به صورت عملیاتی آغاز شد و برای کانون‌های منطقه‌ای در حال تلاش برای حل مشکل از طریق توافقات بین‌المللی هستیم.

روحانی تاکید کرد: من به مردم خوزستان می‌گویم که دولت هیچگاه مشکلات آنها را فراموش نکرده و حل انها در دستور کار است. همچنین از نماینده ولی فقیه در استان، علما و مدیران استانی بابت اقدامات و تلاش‌هایی که برای حل مشکلات انجام دادند، تشکر می‌کنم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان