arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

رامین رضاییان و صادق محرمی کجا باید بازی کنند؟/ معادله دو مجهولی برانکو

صادق محرمی به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 صادق محرمی به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش انتخاب, صادق محرمي يكي از جوانان پرسپوليس بود كه ابتداي فصل توسط برانكو جذب شد. او مدت‌ها روي نيمكت نشست و به بازي گرفته نشد، اما نهايتا در نيم‌فصل دوم مزد بردباري‌اش را گرفت و توانست در بسياري از مسابقات پرسپوليس به ميدان برود. شايد چند ماه پيش هيچ‌كس فكرش را هم نمي‌كرد محرمي در داربي تهران 90دقيقه براي پرسپوليس به ميدان برود، اما اين اتفاق رخ داد.
 
از قضا او در مسابقه با استقلال جزو خوب‌هاي پرسپوليس بود، اما در بازي اخير با سپاهان شرايط طور ديگري رقم خورد. محرمي در اين مسابقه بارها جا ماند و از سمت راست پرسپوليس به سپاهاني‌ها امكان نفوذ داد. به ويژه بعد از پي بردن كادرفني حريف به اين مساله و حضور پاپي در زمين، مشكلات سمت راست خط دفاعي سرخپوشان بيشتر هم شد. سر گلي هم كه پرسپوليس خورد، آشكارا رد پاي محرمي ديده مي‌شود. او يك نفوذ ناموفق و پاس اشتباه داشت كه همين توپ روي ضدحمله براي سپاهان منجر به پنالتي شد و حتي مي‌توانست اخراج محمد انصاري را هم در پي داشته باشد.

واضح است كه محرمي توانايي‌هاي زيادي دارد و مي‌تواند آينده درخشاني داشته باشد، اما شايد پست فعلي او در پرسپوليس آنقدرها براي اين بازيكن مناسب نيست. محرمي فصل گذشته در ملوان به عنوان هافبك راست توپ مي‌زد. او اصولا بازيكني با توانايي تكنيكي قابل توجه است كه به عنوان مثال مي‌تواند در مصاف‌هاي يك در برابر يك، يار مستقيم‌اش را از پيش رو بردارد. با اين ويژگي‌ها شايد بهتر باشد محرمي در پرسپوليس هم يك خط جلوتر برود و هافبك راست باشد.
 
به اين ترتيب رامين رضاييان هم مي‌تواند به پست اصلي‌اش يعني دفاع راست برگردد. بر خلاف محرمي كه بازيكن فضاهاي كوچك است، رضاييان مهارت زيادي در استارت‌هاي بلند و سرعتي دارد. با اين شرايط براي او مطلوب‌تر است كه در سمت راست خط دفاعي به ميدان برود و از پشت به حملات پرسپوليسي‌ها اضافه شود. شايد اين تغيير، دوباره بتواند سمت راست پرسپوليس را براي اين تيم امن و براي رقبا خطرناك كند.
نظرات بینندگان