arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

برانکو: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم اظهار داشت: ما در سخت‌ترین گروه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌ایم و بازی‌های سختی را برابر الهلال، الوحده و العین باید برگزار کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم اظهار داشت: ما در سخت‌ترین گروه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌ایم و بازی‌های سختی را برابر الهلال، الوحده و العین باید برگزار کنیم.

به گزارش انتخاب، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازی‌های آسیایی این تیم گفت: کار اصلی ما تمرکز روی دو بازی آسیایی است، چون در این برهه زمانی دوره فشرده‌ای برای هر چهار نماینده ایران شروع شده است. این یک موفقیت بزرگ است که ایران چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد. ما و همه دوستدارن فوتبال دلشان می‌خواهد که این چهار نماینده به موفقیت برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل تاخیر امروزتان در محل تمرین چه بود، گفت: جلسه‌ای را با سرپرست باشگاه در مورد سفر به عمان داشتیم و به این دلیل با تاخیر در تمرین حاضر شدم.

برانکو با بیان اینکه پرسپولیس در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اظهار داشت: خوشحالم که تمام بازیکنان خود را برای بازی با الهلال در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی را مقابل الهلال داریم. این تیم در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که در چند سال اخیر همواره از مدعیان قهرمانی بوده است. الریان هم بهترین تیم قطر است. الوحده نیز به همراه العین از قدرتمندترین تیم‌های امارات به شمار می‌آید. با این تفاسیر ما در سخت‌ترین گروه این رقابت‌ها قرار گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از حریفان تیمش به اندازه کافی شناخت دارد یا نه، تصریح کرد: در مورد ضعف حریفانم توقع نداشته باشید صحبت کنم. به طور کل می‌گویم که با حریفان بسیار قدری بازی داریم، تیم‌هایی که از بهترین‌های آسیا و لیگ کشورشان هستند.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان خوبی را در اختیار ندارد، تصریح کرد: بدون تردید هر تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید بازیکنان خوبی را روی نیمکت داشته باشد. ما در بازی‌های قبلی خود تعدادی از نفرات‌مان را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما با این وجود توانستیم تیم قدرتمندی چون سپاهان را شکست دهیم. در این شرایط نمی‌شود گفت بازیکنان خوبی را در اختیار نداریم و من به تمام بازیکنانم ایمان دارم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان