arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

مسیح مهاجری: آمریکا غلط می‌کند که می‌گوید ایران نباید موشک داشته باشد/ قدر آیت الله هاشمی را ندانستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اتحاد و وحدت ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام مسیح مهاجری ظهر پنج شنبه در مراسم اربعین ارتحال آیت الله هاشمی بابیان اینکه اولین حرکت انقلابی آیت الله هاشمی که با دستگیری همراه شد، در همدان بود، گفت: کنار گذاشتن اصل وحدت و دامن زدن به تفرقه با پرداختن به فرعیات، مشکلات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی جان ما است و باید نظام را حفظ کنیم، گفت: حفظ نظام اسلامی برای غیر مذهبی ها و کسانی که نگاه دینی ندارند نیز واجب است.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی بابیان اینکه برای حفظ نظام نباید به جای اصول به فروع بپردازیم، گفت: اصل این است که متحد باشیم تا بتوانیم نظام را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا غلط می کند که می گوید ایران نباید موشک داشته باشد، گفت: زمانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در راس جنگ بود و رئیس جمهور بود تمام توان خود را برای توسعه توان موشکی گذاشت.

مهاجری گفت: در میان مبارزان انقلاب کسی که به اندازه هاشمی شکنجه شده باشد، نداریم.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه دوران ۸ ساله ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اوج مدیریت برای سازندگی کشور بود، گفت: آیت الله هاشمی در فقه، مجتهدی قطعی، در تفسیر صاحب اثر و علم کلام جدید را می دانست.

حجت الاسلام مسیح مهاجری عنوان کرد: آیت الله هاشمی انسانی تکلیف گرا بود و وی شناسنامه انقلاب است.

وی با بیان اینکه ما قدر آقای هاشمی را ندانستیم، گفت: قلب آقای هاشمی وقتی شاد خواهد شد که ما تحت تاثیر تبلیغات سوء علیه کسی قرار نگیریم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان