arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

آقای مهرعلیزاده؛ این مرام پهلوانی را می‌خواهید صادر کنید؟

بیش از یک هفته شده که در پی دعواهای بین مهرعلیزاده و امیرحسینی، این مدیر قدیمی ورزش ایران بازداشت شده و حتی پادرمیانی بزرگان کشور هم باعث نشده رئیس ورزش زورخانه‌ای ایران از مواضعش کوتاه بیاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیش از یک هفته شده که در پی دعواهای بین مهرعلیزاده و امیرحسینی، این مدیر قدیمی ورزش ایران بازداشت شده و حتی پادرمیانی بزرگان کشور هم باعث نشده رئیس ورزش زورخانه‌ای ایران از مواضعش کوتاه بیاید.
 
به گزارش انتخاب، اینکه حتی بزرگانی از جناح های مختلف سیاسی خواهان حل مشکل بین این دو مدیر شدند ، درحالی که حتی رئیس دولت اصلاحات پادرمیانی کرده اما باز هم به سرانجامی نرسیده و این زیبنده فدراسیونی نیست که قرار شده فرهنگ پهلوانی ایرانی را صادر کند.
 
یادمان نرود این شکایت، برای پرونده ای از دعواهای کشدار دو طرفه است و شاید سوی دیگر این پرونده هم حرف های ناگفته بسیاری داشته که می توانسته آن را مطرح کند. از مدیری مثل محسن مهرعلیزاده که چهره ای شناخته شده در سیاست و ورزش ایران است ، انتظار می رود اگر به خاطر ورزشی هایی مثل بهرام افشارزاده و یزدانی خرم ، از این شکایت نگذشته ، به حرمت مسئولیت و نام فدراسیونی که ریاستش را بر عهده دارد ، از این شکایت بگذرد و پایانش بدهد.
 
امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری که در فدراسیون بین‌المللی زورخانه‌ای با محسن مهرعلیزاده به مشکل خورده بود، با شکایت او به دلیل تشویش اذهان عمومی در دادگاه محکوم شد و به 6 ماه حبس محکوم شده است. امیر حسینی که جزو هیئت موسسین فدراسیون بین‌المللی زورخانه‌ای بود و دبیرکلی این فدراسیون را برعهده داشت، چندی پیش پس از مشکلاتی که با مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون داشت از این فدراسیون جدا شد و پس از شکایت محسن مهرعلیزاده از حسینی به دلیل تشویش اذهان عمومی، در دادگاه به 6 ماه حبس محکوم شد. این مدیر ورزشی در حال حاضر در ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ است.
 
اسفند سال 92 بود که با اوج گرفتن اختلافات مدیریتی در فدراسیون، مهرعلیزاده نامه ای نوشت که خطاب آن امیرحسینی بود. در فروردین 93 امیرحسینی که با در قفل شده دفترش در فدراسیون مواجه شده بود، یک کنفرانس خبری برگزار می کند و پس از آن مطلبی به نقل از وی در یکی از روزنامه های ورزشی چاپ می شود که این مدیر ورزشی آن حرف را نزده بود.
مهرعلیزاده از امیر حسینی شکایت می کند و مدتی بعد، امیر حسینی هم از مهرعلیزاده شکایت می کند که نتیجه این شکایت ها، رای دادگاه می شود، مبنی بر حبس 6 ماهه امیرحسینی به جرم تشویش اذهان عمومی. پس از آن بسیاری از چهره های ورزشی و حتی سیاسی وساطت می کنند تا مهرعلیزاده شکایت خود را پس بگیرد اما هنوز این وساطت ها نتیجه نداده و یکی از مدیران شناخته شده ورزش کشور همچنان در حبس است.
نظرات بینندگان