arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

دربی تهران جزو ۱۰ شهرآورد برتر دنیاست/ شبیه بازی بارسا - رئال است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه دربی تهران را می توان با دیدار رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کرد، گفت: برنده این دربی تیم برتر یعنی پرسپولیس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه دربی تهران را می توان با دیدار رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کرد، گفت: برنده این دربی تیم برتر یعنی پرسپولیس است.

به گزارش انتخاب، بوژیدار رادوشوویچ در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر استقلال در شهرآورد هشتاد و چهارم گفت: این مسابقه بزرگترین بازی فوتبال در ایران و حتی در آسیاست که میان دو تیم بزرگ ایران برگزار می شود. هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند چرا که نتیجه این مسابقه مهم برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است و همه با شور و هیجان خاصی بازی تیم های محبوب شان را دنبال می کنند چرا که نتیجه این دیدار برایشان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس افزود: ما در حال حاضر تیم خیلی خوبی داریم و کاملا برای این مسابقه حساس آماده هستیم. همه بازیکنان اهمیت این بازی را می دانند و برای برد آماده اند.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تا به حال تجربه حضور در دربی را داشته است یا خیر گفت: من تجربه بازی در دربی ایران را نداشتم. در کشورم کرواسی هم در دربی های زیادی حضور داشتم اما دربی استقلال و پرسپولیس واقعا مسابقه ویژه ای است.

رادوشوویچ اضافه کرد: امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم و موقعیت های زیادی در این بازی رخ دهد. در این بازی ها تیم بهتر پیروز می شود که آن هم پرسپولیس است.

وی در رابطه با اینکه دربی استقلال و پرسپولیس را با کدام یک از بازی های بزرگ می توان مقایسه کرد، تصریح کرد: همانطور که گفتم دربی تهران با حضور ۱۰۰ هزار هوادار واقعی یکی از دربی های برتر قاره  آسیاست و شاید این مسابقه به اعتقاد من جزو ۱۰ دربی برتر جهان باشد. چنین دیداری را با حضور ۱۰۰ هزار هوادار می توان با بازی بارسلونا و رئال مادرید مقایسه کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی ها پرسپولیس را از الان قهرمان لیگ می دانند، گفت: کمی سخت است که بخواهیم از الان خودمان را قهرمان بدانیم چرا که راه زیاد و سختی تا پایان فصل پیش رو داریم. هنوز امتیازات زیادی در بازی های آتی وجود دارد که باید تمام آنها را کسب کنیم. اختلاف امتیاز ما با تیم دوم خوب است اما باید به فکر حفظ و افزایش آن باشیم.

رادوشوویچ در خصوص اینکه در بیشتر عکس هایش عدد ۶ را نشان می دهد، تصریح کرد: من می دانم که پرسپولیس یک بار در زمان های قدیم و هنگامی که اسطوره هایش در آن بازی می کردند توانسته این دربی را با ۶ گل با پیروزی پشت سر بگذارد. همچنین دربی گذشته هم نتیجه اش ۴-۲ شد که جمع آن عدد ۶ است. همچنین ۴+۲ شماره پیراهن کاپیتان سابق ماست که سال گذشته درگذشت و همه احترام زیادی برای او قائل هستند و هواداران هم به این خاطر این عدد را دوست دارند و به آن احترام می گذارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تکرار پیروزی های پرگل در بازی پیش رو وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: به هر حال در بازی فوتبال  ممکن است اتفاقاتی رخ دهد اما مهمترین موضوع برای ما پیروزی است که خودمان را برای کسب آن آماده کرده ایم تا سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان