arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

ترامپ میزبانی المپیک ۲۰۲۴ را از آمریکا می‌گیرد؟

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد نمی‌داند دستور جدیدش مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا تاثیری بر نامزدی لس آنجلس در میزبانی المپیک ۲۰۲۴ دارد یا نه.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور آمریکا اعلام کرد نمی‌داند دستور جدیدش مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا تاثیری بر نامزدی لس آنجلس در میزبانی المپیک ۲۰۲۴ دارد یا نه.
 
به‌ گزارش ‌انتخاب و به نقل از Inside the games، دونالد ترامپب که به تازگی کارش را به صورت رسمی به عنوان رییس جمهور آمریکا آغاز کرده است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی west wood one اعلام کرد از لس آنجلس برای میزبانی  المپیک ۲۰۲۴ حمایت می‌کند.
 
ترامپ در جواب به این سوال که دستور جدید مهاجرتی او چه تاثیری بر رای اعضای IOC در رابطه با میزبانی لس آنجلس برای  المپیک ۲۰۲۴ خواهد داشت، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: نمی‌دانم اما با وجود همه این مسائل، نکته مورد اهمیت این است که باید در کشورمان امنیت داشته باشیم. باید بدانیم چه کسانی به کشورمان می‌آیند. باید افرادی به کشور ما بیایند که قصد و غرض خوبی داشته باشند. اگر افراد با قصد بدی به کشور ما وارد شوند، باید از قبل این مساله را بفهمم.
 
ترامپ در صحبت‌های خود اعلام کرد دوست دارد لس آنجلس در رقابت برای گرفتن میزبانی  المپیک ۲۰۲۴ پیروز شود. او در این‌باره گفت: از من خواسته شده که از این نامزدی حمایت کنم. با کمیته‌ المپیک اروپا در این‌باره صحبت کردم. فکر می‌کنم آنها از صحبت با من خوشحال بودند. آنها می‌خواستند از من تاییدیه بگیرند. این تایید را خیلی بلند و واضح اعلام کردم. خوشحال می‌شوم المپیک در لس آنجلس برگزار شود. فکر می‌کنم این عالی است. اعضای کمیته‌ المپیک آمریکا از من خواستند که در این‌باره صحبت کنم و من نیز این کار را انجام دادم. فکر می‌کنم به آنها کمک کرده باشم. بگذارید ببینیم چه پیش می‌آید. خوشحال می‌شوم آنها لس آنجلس را انتخاب و از این شهر حمایت کنند.
 
رییس کمیته‌ نامزدی لس آنجلس ۲۰۲۴ اعلام کرد مطمئن است دستور مهاجرتی ترامپ، لطمه‌ای به میزبان شدن لس آنجلس نمی‌زند. او در این‌باره گفت‌: دونالد ترامپ در صبحت‌هایش با توماس باخ (رییس IOC) به صورت بسیار واضح از میزبان شدن لس آنجلس برای  المپیک ۲۰۲۴ حمایت کرده است. مرتبا این حمایت را از سوی کاخ سفید شنیدیم و می‌شنویم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان