arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۰

رئیس استاندارد: فراخوان رفع عیب دو قطعه از محصولات سایپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با اشاره به مشکل ایجاد شده در مورد واشر ترمز دو محصول شرکت خودروسازی سایپا گفت: پس از اعلام این موسسه به سایپا ، این شرکت برای رفع عیب این دو محصول که از 21 اردیبهشت تا 16 خرداد وارد بازار کرده ، به نمایندگی ها فراخوان داده است که به زودی این فراخوان ، عمومی می شود.
 
برزگری در نشست خبری افزود: براساس اطلاعاتی که مردم درباره مشکل ترمز دو محصول سایپا به مؤسسه استاندارد داده بودند ، این موضوع را کتبی به سایپا اعلام کردیم و این شرکت نیز فراخوان لازم را برای رفع عیب این دو محصول خود اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: مشکل این دو محصول به واشری که در سامانه ترمز آنها استفاده می‌شود، مربوط است که به علت بی کیفیت بودن آن ، روغن ترمز خودرو به مرور تخلیه می‌شود.
برزگری با بیان این که اشکال از کل سامانه ترمز این دو محصول نیست ادامه داد: این نقص را نباید خیلی بزرگ جلوه داد زیرا سامانه ترمز این خودروها به طور کلی مشکلی نداشت.

وی افزود: گاهی در محصولات شرکت‌های بزرگ خودروساز دنیا نیز نقص پیش می‌آید که آنها با فراخوان به رفع آن اقدام می‌کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
هر هر هر هر....
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
آقا اینو ولش کن داستان و خبر استاندارد دوغ چی شد که هنوز نیومده از روی سایت انتخاب حذف شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
همین که در کشور فرهنگ فراخوان بوجود امده است باید تشکر کرد.در هر صورت در تولید انبوه (حتی منطبق بر سیستم ژاپنی باشد) همواره مشکل بوجود می آید همین که یک مدیر وجود این را دارد که اعلام فراخوان کند و با جان مردم بازی نکند جای تشکر دارد لظفا این بار بجای سرزنش سایپا از این حرکت تشکر شود.
نظرات بینندگان