arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

کی‌روش: برنامه تیم ملی تغییر نمی‌کند/ در تعطیلات به سر نمی‌برم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از آخرین جلسه با رییس فدراسیون فوتبال تا به امروز تغییر زیادی در وضعیت تیم ملی به وجود نیامده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از آخرین جلسه با رییس فدراسیون فوتبال تا به امروز تغییر زیادی در وضعیت تیم ملی به وجود نیامده است.

به گزارش انتخاب، کارلوس کی‌روش پس از جلسه امروز با رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: تشکر می‌کنم که این جلسه برگزار شد. من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره جزئیات این جلسه صحبت کنم. ما موقعیت خودمان را از زمان اردوی امارات تا به الان آنالیز کرده‌ایم. قبلا گفته بودم که برنامه آماده سازی ما بسیار محدود خواهد بود. اما فقط می‌توانم بگویم که ما از جلسه اخیر تا به امروز تغییر زیادی نداشتیم و وضعیت به همان شکل است. من باید بگویم اگر این برنامه برای تیم ملی اجرا می‌شود باید برای باشگاه ها هم اجرا شود. این برنامه درباره لیگ قهرمانان آسیا نباید قطع شود و لیگ باید ادامه پیدا کند.

کی‌روش ادامه داد: افرادی که این شرایط را در تیم ملی ایجاد کردند برای آینده این تیم مسئول هستند. باز هم تاکید می‌کنم که این برنامه چیزی نبود که من اعتقاد داشتم حالا که تصمیم گرفته شده از قوانین فیفا پیروی کنیم قطعا عواقب جدی برای برخی از کادر و بازیکنان به دنبال خواهد داشت. با این برنامه تعدادی از آنها نمی‌توانند به تیم ملی ملحق شوند.

او در ادامه گفت: بر خلاف آن چه می‌گویند من در تعطیلات به سر نمی‌برم و زمانی هم که خارج از ایران هستم بازی بازیکنانی را که در خارج از ایران بازی می‌کنند و تعدادشان هم زیاد است از نزدیک می‌بینیم و همینطور برای برنامه‌ریزی اردوها با بازی‌های تدارکاتی کار می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: حرفم را خلاصه می‌گویم، برنامه‌های تیم ملی تغییر نمی‌کند و بر اساس قوانین فیفا انجام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان