arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

کفاشیان: درمورد استقلال رئیس فیفا هم نمی‌تواند رأی را تغییر دهد

نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کار فدراسیون برای حل مشکل استقلال سخت شده زیرا حکم فیفا صادر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کار فدراسیون برای حل مشکل استقلال سخت شده زیرا حکم فیفا صادر شده است.

به گزارش انتخاب، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب درمورد درخواست سیدرضا افتخاری برای حل مشکل باشگاه استقلال اظهار داشت: من به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال وظیفه خود می‌دانم که اگر کاری از دستم برمی‌آید در این خصوص انجام دهم. ما به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن مشکل باشگاه استقلال هستیم. استقلال یکی از باشگاه‌های مهم ماست و وظیفه همه ارکان فوتبال ایران است تا در صورت حل این پرونده تلاش کنند.

وی درباره تغییر و تحولات در وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ایجاد تغییر و تحولات طبیعی است و کسانی که از سمت خود به هر نحوی می‌روند، در سمت‌های دیگر پست می‌گیرند. من خودم 14 سال است بازنشسته‌ شده‌ام و اکنون نیز کار می‌کنم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه شاید با توجه به ارتباط‌اش با اینفانتیو رئیس فیفا این امید وجود دارد که این مشکل حل شود، تصریح کرد: از الان نمی‌توان چنین پیش‌بینی داشت. وقتی رأی صادر می‌شود تغییر آن بسیار سخت است. باید از طریق قانونی جلو برویم و راهکارهای قانونی را پیگیری کنیم. این مسائل برای قبل از صدور رأی است. وقتی رأی صادر می‌شود اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری کند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان