arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

ماشین‌سازی صفر - استقلال3/ استقلال در زمین برفی کولاک کرد

استقلال در تبریز با نتیجه 3 بر صفر ماشین‌سازی را شکست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استقلال در تبریز با نتیجه 3 بر صفر ماشین‌سازی را شکست داد.

به گزارش انتخاب؛ استقلالی ها در حالی که از سرمای هوای تبریز ترس داشتند، توانستند حریف ته جدولی خود را شکست دهند و سه امتیاز شیرین کسب کنند. استقلالی ها که مهمان ماشین سازی بودند، در زمین برفی تبریز 3 گل به حریف زدند و با سه امتیاز به خانه برگشتند. گرچه ماشین سازی تیم ته جدولی است اما با توجه به وضعیت آب و هوای تبریز، پیش بینی می شد که استقلال مسابقه آسانی مقابل این تیم نخواهد داشت اما شاگردان منصوریان در سرما و برف تبریز، کولاک کردند و سه امتیاز حساس گرفتند تا به رده سوم جدول برسند.

ترکیب ماشین‌سازی: سیدمهدی اسلامی، حبیب گردانی، ادسون هنریکو، کاخا، امین قاسمی‌نژاد، احمد امیرکامدار، پیام صادقیان، سعید قائدی‌فر، امین حاج‌محمدی، حمیدرضا علی‌عسگری و فردین عابدینی.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، خسرو حیدری، مجتبی حقدوست و علی قربانی.

نیمه نخست

دقیقه ۶، علی قربانی با حرکتی پا به توپ، تا پشت محوطه جریمه آمد و با یک پاس بهنام برزای را صاحب موقعیت کرد که ضربه برزای را سالامی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶، کرنر ارسالی استقلال را مدافعان ماشین سازی برگرداندند که این توپ به امید ابراهیمی رسید که او هم با یک ضربه آن را راهی دروازی کرد که با اختلاف از بالای دروازهی ماشین سازی بیرون رفت.

دقیقه ۱۶، امید ابراهیمی روی ضربه ایستگاهی که استقلالی ها گوشه محوطه جریمه ماشین سازی بدست آورده بودند، ضربه ای را راهی دروازه اسلامی کرد که با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۲۲، بهنام برزای از جناح چپ ضربه ای را به قصد سانتر روی دروازه ماشین سازی ارسال کرد که با تغییر مسیر به دیرک دروازه خورد. در ادامه توپ به علی قربانی رسید که ضربه او پس از این که از اسلامی دروازه بان ماشین سازی گذشت، پیش از ورود به دروازه توسط مدافعان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳، ارسال خطرناک امین قاسمی نژاد از جناح راست ماشین سازی توسط وریا غفوری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۴۰، شوت پیام صادقیان با فاصله کمی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳، ارسال امید نورافکن از جناح راست استقلال به ضربه علی قربانی وارد دروازه ماشین سازی شد.

نیمه دوم

دقیقه 61: احمد امیرکامدار به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 62: ارسال ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی به داخل محوطه جریمه ماشین‌سازی می‌توانست علی قربانی را صاحب موقعیت خوبی کند، اما مدافعان ماشین‌سازی توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 63:حسین ابراهیمی به جای سعید قائدی‌فر به داخل زمین رفت.

دقیقه 64: احمد کامدار جای خود را به مهدی پاکدل داد تا فرهاد کاظمی دومین تعویض خود را انجام دهد.

دقیقه 77: نفوذ مجتبی حقدوست به داخل محوطه جریمه و ضربه زیبای او به گوشه دروازه میلاد اسلامی رفت تا استقلال به دومین گل خود برسد.

دقیقه 78: میعاد یزدانی به جای خسرو حیدری به زمین رفت تا نخستین تعویض استقلال صورت بگیرد.

دقیقه 80: حبیب گردانی به علت ضربه زدن به کمر مجتبی حقدوست از محمدحسین زاهدی‌فر کارت زرد گرفت.

دقیقه 81: سومین تعویض ماشین‌سازی آمدن محمد رحمتی به جای پیام صادقیان بود.

دقیقه 86: مجتبی حقدوست از زمین خارج شد و به جای او فرشید باقری به زمین رفت.

دقیقه 90: فردین عابدینی به علت مصدومیت نتوانست به ادامه بازی بپردازد. این در حالی بود که ماشین‌سازی سه تعویض خود را انجام داده بود.

دقیقه 1+90: محسن کریمی به جای علی قربانی به زمین رفت تا سومین تعویض منصوریان هم به ثبت برسد.

دقیقه 2+90: امین حاج‌محمدی به علت خطا روی محسن کریمی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+90: سانتر امید ابراهیمی به داخل محوطه جریمه ماشین‌سازی به امید نورافکن رسید تا این بازیکن سومین گل استقلال و دومین گل پیاپی خود در دو دیدار اخیر را به ثمر برساند.

دقیقه 4+90: ارسال محسن کریمی را بهنام برزای به بالای دروازه زد.
نظرات بینندگان