arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۰

تشديد نظارت بر قيمت‌ها در ماه رمضان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران از تشديد نظارت بر قيمت اقلام مصرفي با اعزام يك هزار بازرس به فروشگاه‌هاي عرضه كالا در ماه مبارك رمضان خبرداد.

به گزارش انتخاب، مرتضي تمدن در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به واريز يارانه‌ها در نيمه دوم ماه به حساب سرپرستان خانوار كه پيش از اين توسط بانك اعلام شده بود گفت: اين مساله از سوي سخنگوي ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها اعلام مي‌شود و روال همان روال قبلي است و چنانچه تغييري در نحوه و زمان پرداخت يارانه لحاظ شود از سوي سخنگوي اين ستاد اعلام مي شود.

وي در خصوص تدابير نظارتي استانداري بر قيمت‌هاي اقلام مصرفي شهروندان در ماه مبارك رمضان نيز تصريح كرد: تشديد بازرسي‌ها يكي از اقدامات استاداري براي جلوگيري از افزايش قيمتها و تخلف‌هاست و در اين راستا يك هزار بازرس ويژه جهت كنترل قيمت‌ها به مراكز عرضه كالا اعزام مي شوند. همچنين راه‌اندازي30 مركز عرضه مستقيم كالا در ماه مبارك رمضان در سراسر استان تهران از جمله اين اقدامات است.

تمدن خاطرنشان كرد: كالاهايي كه قيمت آنها در بازار كاهش يافته و يا به دلايلي افزايش يافته به ميزان نياز مردم وارد بازار مي‌كنيم و از مجموعه اتحاديه‌هاي صنفي نيز در بازرسي‌ها استفاده مي‌كنيم؛ ضمن آنكه تعزيرات استان تهران نيز شعب‌هاي ويژه‌اي را براي رسيدگي به شكايات در اين مراكز تشكيل مي‌دهد.
نظرات بینندگان