arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

رونالدو: دوست ندارم با مسی مقایسه شوم

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که از مقایسه شدن با همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا ناراحت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که از مقایسه شدن با همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا ناراحت است.

به گزارش انتخاب، طی 9 سال اخیر مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی از داغ‌ترین سوژه‌های دنیای فوتبال در میان رسانه‌ها بوده و هر سال که یکی از آنها افتخاری کسب کرده، رسانه‌ها شروع به مقایسه او، افتخارات و کارایی‌اش با دیگری کرده‌اند اما مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که از مقایسه شدن با همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا ناراحت است.

رونالدوی 31 ساله که سال 2016 برای کسب جوایز انفرادی گوی سبقت را از رقیب آرژانتینی ربود، به سایت دونگیدی چین، گفت: این هم بخشی از ورزش ماست اما من فکر نمی‌کنم که بشود همه چیزها را با هم مقایسه کرد. کریستیانو، کریستیانو است و مسی، مسی. هر دوی ما بازیکنانی بزرگ هستیم و افتخارات فردی و تیمی‌مان همه چیز را درباره ما می‌گوید. مسی سعی می‌کند برای تیمش بهترین بازیکن باشد و من هم سعی می‌کنم برای تیمم بهترین باشم. ما رقیب هستیم چون در باشگاه‌های متفاوت بازی می‌کنیم اما برای هم احترامی متقابل قائل هستیم.

رونالدو افزود: من مقایسه شدن را دوست ندارم. اصلاً چنین چیزی برایم وجود ندارد. ما دو بازیکن متفاوت هستیم، دو بازیکن که هر کدام کار خودش را انجام می‌دهد. مردم حتی فرزندان ما را با هم مقایسه می‌کنند، اینکه هر کدام‌شان در مدرسه چگونه‌اند، کدامیک سریع‌تر و کدامیک باهوش‌تر است.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در ادامه به منتقدانش پاسخ دادو او عنوان کرد: من فقط سعی می‌کنم کارم را انجام دهم و خودم باشم. هر کسی ممکن است در زندگی‌اش از یک یا چند نفر متنفر باشد و این فقط شامل حال من نمی‌شود. من برای جلب نظر منتقدانم بازی نمی‌کنم بلکه می‌خواهم هوادارانم را خوشحال کنم. آنها کسانی هستند که به من عشق می‌ورزند، ابراز احساسات می‌کنند و همیشه حامی‌ام هستند و این برای من مهمترین چیز است.

رونالدو سپس گفت که دوست دارد تا 45 سالگی بازی کند. او تأکید کرد: اگر در شرایط فیزیکی خوبی قرار داشته باشم و مصدوم نشوم، هنوز برای بازی کردن انگیزه دارم. من دوست دارم تا 35، 36، 37، 41 یا 45 سالگی بازی کنم. نمی‌دانم. همه چیز به شرایط روانی‌تان بستگی دارد و من امیدوارم که هر ساله برای فوتبال بازی کردن انگیزه داشته باشم، چون عاشقش هستم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان