arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵

حضور آندرانیک و سرور چپاروف در تمرین امروز استقلال

تمرین امروز استقلال که در کمپ حجازی انجام شد با حواشی نسبتاً زیادی همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تمرین امروز استقلال که در کمپ حجازی انجام شد با حواشی نسبتاً زیادی همراه بود.

به گزارش انتخاب، تمرین استقلال که قرار بود در زمین شماره 2 آزادی برگزار شود به کمپ مرحوم حجازی انتقال یافت. تمرین استقلالی‌ها حواشی زیادی داشت و تحت تاثیر حضور آندو و جپاروف، رای صادره‌ی فیفا و غیبت بازیکنان جدایی‌طلب این تیم دنبال شد.

1. تمرین در زمین برفی: بازیکنان استقلال که در بازی دو روز قبل خود در آبادان تیم صنعت نفت را 3بر0 شکست داده بودند بسیار با روحیه نشان دادند. آن‌ها دقایق زیادی از تمرین را صرف برف‌بازی کردند. در این میانه، برف‌بازی کاوه رضایی با مهدی رحمتی و شوخی و کل‌کل این دو جلب توجه می‌کرد.

2. حضور مدیر برنامه‌های جپاروف: مدیربرنامه‌های سرور جپاروف که نگران حکم صادره از سوی فیفا بودند تلاش کردند تا با منصوریان جلسه‌ای ترتیب دهند. در حال حاضر باشگاه استقلال حق فعالیت در فصل نقل و انتقالات را ندارد و با این حساب معلوم نیست آیا ادامه فعالیت سرور چپاروف در این تیم امکان‌پذیر است یا نه.

3. عدم حضور جابر انصاری و یعقوب کریمی شایعات در مورد جدایی انصاری را دوباره زنده کرد. جابر در تمرین دیروز شرکت کرده بود.

  4. آندو و جپاروف برای اولین بار با تیم تمرین می کردند. در یک صحنه آندو دست جپاروف را گرفت و او را پیش رحمتی برد و با شوخی او را به دروازه بان نامدار استقلال معرفی کرد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان