arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

در حکم رهبری برای جانشین فرمانده کل ارتش بر چه چیزی تاکید شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در حوزه حقوق و مزایا نیز جلسات خوبی با معاونین نیروی انسانی داشتیم و پیش بینی هایی انجام شد که از جمله آن تشکیل شورای عالی معیشت در سطح آجا است.
 
به گزارش انتخاب، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه های در حال ساخت شهرک مسکونی چیتگر و شهید بهشتی بنیاد تعاون آجا بازدید کرد.
 
امیر پوردستان در این بازدیدها ضمن بررسی میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت این شهرک‌ها در جلسه ای که با حضور مدیرعامل بتاجا و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، از تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران قدردانی کرد.
 
وی در این جلسه گفت: ان‌شاءالله با هدایت، مدیریت و تلاش شما، مسائل و مشکلاتی که در این پروژه‌ها وجود دارد حل شده و در مدت کوتاهی می‌توانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم که ساکنین شهرک های چیتگر و شهید بهشتی احساس مباهات کنند که در این شهرکها ساکن هستند.
 
جانشین فرمانده کل ارتش در خصوص معیشت کارکنان آجا نیز خاطرنشان کرد: در حکمی که مقام معظم رهبری به بنده داده اند بحث معیشت کارکنان وجود دارد که از مهمترین امور این بحث، مسکن است و در همین رابطه بازدیدی از این پروژه ها داشتیم و رسیدگی به امور معیشتی کارکنان جزو برنامه های اصلی من است.
 
پوردستان خاطرنشان کرد: در حوزه حقوق و مزایا نیز جلسات خوبی با معاونین نیروی انسانی داشتیم و پیش بینی هایی انجام شد که از جمله آن تشکیل شورای عالی معیشت در سطح آجا است.
 
پوردستان در پایان تاکید کرد: ما باید تمامی مشکلات ساکنین شهرکهای آجا اعم از نظامی و غیرنظامی را برطرف کنیم. سرانه فضاهای سبز، مجموعه های ورزشی، سرانه درمانی، محوطه سازی و... همه تعهداتی است که ما به ساکنین داریم و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.
 
در این بازدیدها، مدیر عامل بتاجا و دست اندرکاران ساخت پروژه های مسکونی چیتگر و شهید بهشتی، گزارشاتی را از روند ساخت و ساز و مشکلات پیش رو ارائه کردند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان