arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

وقتی رسانه های قالیباف به تابوت آیت الله هاشمی هم رحم نمی کنند!

رسانه های نزدیک به قالیباف که سودای ریاست جمهوری او دیگر بر احدی پوشیده نیست، در روزهای اخیر هم دست از حملات خود به آیت الله هاشمی برنداشتند، حملاتی که البته با ویژگی های متفاوت و لباس جدید دیده می شود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه های نزدیک به قالیباف که سودای ریاست جمهوری او دیگر بر احدی پوشیده نیست، در روزهای اخیر هم دست از حملات خود به آیت الله هاشمی برنداشتند، حملاتی که البته با ویژگی های متفاوت و لباس جدید دیده می شود!

به گزارش «انتخاب»؛ رسانه های شهردار تهران که تا چندین روز پیش از رحلت آیت الله هاشمی، او را هدف حملات خود قرار داده بودند و با طراحی های ناشیانه به دنبال تخریبش بودند و البته نتیجه ی عکس گرفتند، هنوز از اینگونه اقدامات خود که پس از تشییع باشکوه «آیت الله» شدت گرفته، دست برنداشته اند.

رسانه های قالیباف در تازه ترین اقدام خود با انتشار خبری دروغ مدعی شده اند که پیکر آیت الله هاشمی درون تابوتی که از میان مردم به دشواری تمام عبور کرد، نبوده است.

این رسانه های شهردار تهران آورده اند: «بررسی تصاویر نماز به پیکر آیت الله و بعد از آن در تشییع و در نهایت ورود تابوت به ضریح امام خمینی جزئیات جالب توجهی را فاش می کند. تابوتی که در مقابل رهبر انقلاب در مراسم نماز حاضر بوده بلافاصله بعد از نماز به حرم مطهر امام خمینی رفته است و در نهایت به ضریح وارد شده است اما تابوتی که بر روی خودرو حمل می شده است آن تابوت نبوده است و احتمالا پیکر آیت الله بعد از مراسم نماز و برای جلوگیری از خطرات احتمالی و ازدحام و به منظور حفظ حرمت جسد مومن مستقیما به حرم امام خمینی منتقل شده و تابوتی که در مراسم تشییع پیکر بوده خالی بوده است.»

دروغ پردازی این رسانه ها درحالی صورت می گیرد که یک منبع آگاه در گفتگو با «انتخاب»، به شدت این موضوع را تکذیب کرد و آن را خلاف وافعیت توصیف کرد.

لازم به ذکر است که جدا از مطلب مذکور، فعالین رسانه ای قالیباف در فضای مجازی توهین های دیگری به آیت الله هاشمی و رئیس جمهور روا داشته اند که «انتخاب» به دلیل موهن بودن آنها از انتشار این مطالب معذور است.

محمدباقر قالیباف که براساس گزارش های منتشر شده و رفتار رسانه ای او، احتمال کاندیداتوری اش دیگر قطعی به نظر می رسد، همواره در سال های گذشته با حملات شدید به آیت الله هاشمی و ایراد اتهامات مختلف به ایشان، سعی داشته برای خود نردبانی برای ریاست جمهوری بسازد ، روشی که صاحب اصلی اش محمود احمدی نژاد بود که نهایتا باعث افزایش محوبیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شد.
نظرات بینندگان