arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
حسن غفوری فرد :

هیچکس احساس وظیفه نمی کند دست یک پیرمرد را بگیرد و به آن طرف خیابان ببرد، ولی برای کاندیدا شدن خیلی ها احساس وظیفه شرعی میکنند

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری از نهایی شدن لیست انتخاباتی این تشکل سیاسی برای انتخابات سال آینده در اواسط آذرماه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری از نهایی شدن لیست انتخاباتی این تشکل سیاسی برای انتخابات سال آینده در اواسط آذرماه خبر داد. هیچکس احساس وظیفه نمی کند دست یک پیرمرد را بگیرد و به آن طرف خیابان ببرد؛ ولی برای کاندیدا شدن خیلی ها احساس وظیفه شرعی میکنند

به گزارش انتخاب؛ حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به روند وحدت در بین اصولگرایان، اظهارداشت:  تلاش خوبی برای «وحدت» در حال انجام است، اما  کار  مشکل است.

به نوشته تسنیم؛ وی افزود: یکی از  مشکلاتی که داریم و کشورهای دیگر ندارند این است که مردم ما بسیار زیاد احساس وظیفه شرعی می‌کنند! هیچ کس احساس وظیفه شرعی نمی‌کند که دست یک پیرمرد را بگیرد و به آن طرف خیابان ببرد، ولی برای نماینده شدن و رئیس جمهور شدن بسیاری احساس وظیفه شرعی می‌کنند و اگر یک نفر واقعا  احساس وظیفه شرعی کند دیگر نمی‌توان با حرف و نصیحت کاری از پیش برد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه  در امور سیاسی دنیا یک توافق صورت می‌گیرد و  وقتی که جمعی به توافق برسند همه آن را می‌پذیرند، اظهار کرد: در تلاشیم اصولگرایان با محوریت روحانیت در انتخابات آتی به وحدت برسند و در این زمینه تلاش خوبی در حال انجام است که امیدواریم به نتیجه برسد.

غفوری‌فرد در عین حال با اشاره به سال 92 یادآورشد: رسیدن به اجماع و وحدت کار ساده‌ای نیست. در دوره قبل برخی کاندیداها  معتقد بودند تنها فردی هستند که برنامه دارند و وقتی شخصی به این نتیجه برسد خواهش از او برای کنار رفتن بسیار مشکل است البته امیدواریم مسیر وحدت در سال 96 به گونه دیگری باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های تشکل متبوعش برای ورود به عرصه انتخابات سال 96، گفت: جامعه اسلامی ورزشکاران زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری است، ما لیست خودمان را به آنها می‌دهیم ولی در نهایت هرچه جبهه پیروان تصمیم بگیرند ما هم تبعیت می‌کنیم.

وی افزود: اکنون لیست‌های احزاب عضو جبهه پیروان آماده شده و تا اواسط این ماه به لیست ابتدایی جبهه می‌رسیم. پس از آن جبهه هم باید با سایر اصولگرایان به توافق برسد.
نظرات بینندگان