arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵

مورینیو و توجیه "بدترین منچستریونایتد تاریخ"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد از دلایل ناکامی تیمش سخن به میان آورد. او بد شانسی را اصلی‌ترین دلیل ناکامی شیاطین سرخ در فصل جاری دانست و ابراز امیدواری کرد که این روزهای سخت به پایان رسد.
 
به گزارش انتخاب؛منچستر یونایتد گرانترین خریدهای لیگ جزیره را در تابستان داشت و ستاره‌های بزرگی چون اریک بیلی، هنریک میخیتاریان، پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ را جذب کرد.

انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ باعث شد تا انتظارها از این تیم بسیار بالا رود و کارشناسان منچستریونایتد را یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی قلمداد کنند.

تیم مورینیو شروع خوبی در لیگ جزیره داشت و توانست در سه بازی نخست خود به پیروزی برسد و هوادارانش را ناامید کند اما شکست برابر منچستر سیتی در اولدترافورد به کلی روحیه بازیکنان یونایتد را به هم ریخت و باعث شد تا آنها اعتماد به نفس خود را از دست بدهند.

منچستر یونایتد بعد از نتایج ناامید کننده‌ای که به دست آورده از صدر جدول رده‌بندی فاصله گرفته و بسیار بعید است که شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد. کسب 20 امتیاز از 13 بازی و فاصله 11 امتیازی از صدر جدول رده بندی به خوبی نشان می‌دهد که تیم مورینیو تا چه اندازه ناامید کننده ظاهر شده است.

مورینیو که بدترین نتایج تاریخ منچستر یونایتد در لیگ جزیره را کسب کرده درباره دلایل ناکامی تیمش سخن به میان آورد.

او گفت: متاسفانه شانس نقش زیادی در فوتبال دارد. ما بسیار بد شانس بوده‌ایم. با این حال هرگز نباید ناامید شد و باید با تلاش و اعتماد به نفس به کار خود ادامه داد. امیدوارم که شانس با ما یار باشد و این بدشانسی ادامه نداشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، سرمربی سابق چلسی ادامه داد: نتایج تیم ناامید کننده بوده است و این را کاملا قبول دارم اما هواداران نباید انکار کنند که عملکرد کیفی تیم به کلی تغییر کرده است. ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم. بازیکنانی در اختیار داریم که با نهایت تلاش و شور و جنگندگی بازی می‌کنند. تنها نقطه ضعف ما نتایج است. نمی توان کسب نتایج ضعیف را دلیل بر بد بازی کردن دانست.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت: نمی‌توانم باور کنم که منچستر یونایتد در جدول رده بندی چنین جایگاهی داشته باشد. بدون شک از کسب نتایج راضی نیستم. نباید فراموش کرد که بدشانسی باعث شده تا ما امتیازها زیادی را از دست دهیم.
نظرات بینندگان