arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
انتقاد رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از روحانی:

رئیس جمهور نباید فعالین فتنه را در پست های حساس به کارگیرد/ مگر قحط الرجال است که رد الرجال ها دوباره به مجلس معرفی شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم‌ مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید فعالین فتنه را در پست‌های حساس به کارگیرد، گفت: چرا کسانی را که در مجلس گذشته رأی نیاوردند، دوباره معرفی می‌کنند و آیا در کشور قحط الرجال است.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه انتظار مردم این بود که دولت در تغییرات اخیرش نسبت به ایجاد اتفاقات مبارکی در حوزه اقتصاد تلاشی کند، اظهار داشت: معضل بیکاری و اشتغال مشکل اصلی کشور است مه می‌طلبد دولت توجه بیشتری به آن داشته باشد؛ انتظار ما از آقای روحانی پیگیری این مسائل است.

وی با تأکید بر نقش شفاف‌سازی دولت پیرامون فساد هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: اهالی رسانه‌ها باید نکات مبهم را از سخنگوی دولت که در مورد خیلی از مسائل اظهار نظر می‌کند بپرسند و دولت باید با شفافیت پاسخگو باشد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید دقیقاً نتیجه پیگیری دولت مشخص شود، گفت: نباید روند پیگیری این فساد به چند مصاحبه و در نهایت فراموشی منتهی شود.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به نقش دستگاه قضایی در برخورد با عاملین فساد هشت‌ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: قوه قضائیه باید قاطعانه این موضوع را پیگیری و با عوامل این فساد برخورد کند و جزئیات و ابعاد این فساد را برای مردم تشریح کند.

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سابقه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جریان فتنه تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است و رهبر انقلاب نیز بارها بر این امر تأکید کرده‌اند. اینطور نیست که عده‌ای کشور را به هم بریزند، روی رأی مردم معامله کنند و آبروی ملت را ببرند ولی در پست‌های حساس قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید فعالین فتنه را در پست‌های حساس به کارگیرد، گفت: برای من سوال است که چرا کسانی را که در مجلس گذشته رأی نیاوردند و ردالرجال هستند، دوباره معرفی می‌کنند و آیا در کشور قحط الرجال است؟؛ جای سوال دارد که چرا آقای روحانی به دلایل رد این شخص در مجلس گذشته توجه نکرده است.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر اینکه رفتار کنونی دولت بین مجلس و دولت فاصله می‌اندازد، اظهار داشت: اینکه دولت نیروهایی را به مجلس معرفی می‌کند که پایگاه و جایگاه لازم را در مجلس ندارند، نشان از ضعف دولت است و نمی‌دانم رئیس‌جمهور با چه فکری این فرد را دوباره معرفی کرده است.

 

نظرات بینندگان