arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

افتخاری: استعفای وزیر تیم ما را با مشکل مواجه نمی کند/ بارسلونا مشکل استقلال را ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید رضا افتخاری درباره اجازه ندادن حامی مالی باشگاه استقلال به بازیکنان پس از پایان بازی های لیگ برتر، بیان کرد: تکلیف ما با حامی مالی هنوز مشخص نشده است. قرار است این سامانه به فعالیت خودش ادامه دهد . حامی مالی درباره مصاحبه بازیکنان تصمیم گیرنده است.  ما نمی توانیم خارج از قرارداد با سامانه هواداری باشگاه کاری کنیم. 

وی درباره کسر مبلغ قرارداد بازیکنان گفت: قرار نیست قراردادی را کسر کنیم بلکه می خواهیم با بازیکنان توافق کنیم. سعی می کنیم مبلغ قرارداد هیچ کدام از بازیکنان کسر نشود.

افتخاری درباره زمین تمرین استقلال گفت: فعلا در زمین شماره 2 تمرین می کنیم. اگر منصوریان زمین دیگری را بخواهد فراهم می کنیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مصاحبه کردن بازیکنان تمام باشکاه های اروپا حتی بارسلونا در میکسدوزون تصریح کرد: بارسلونا مشکلات ما را ندارد. آنها اسپانسر خودشان را دارند. اگر موازی کاری حامی ما و پرسپولیس با حامی سازمان لیگ به وجود نمی آمد، الان بازیکنان با شما مصاحبه می کردند. 

مشاور کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال درباره استعفای وزیر ورزش اظهار داشت: این تصمیمی است که دولت برای چند وزارتخانه گرفت. با این حال استقلال کارش را ادامه می دهد و مشکلی برای ما پیش نمی آید. درباره اینکه چرا  گودرزی رفت باید از دولت بپرسید نه از من . 

افتخاری درباره اینکه آیا می دانسته وزیر استعفا می دهد یا نه و اینکه گفته بود با وزیر نیامده که با او برود توضیح داد: آن حرف من مربوط به فوتسال است. برخلاف استقلال که گودرزی من را به این باشگاه آورد، وی در حضور من در کمیته فوتسال دخالتی نداشت. انصافا هم وزیر زحمت کشید با فساد مبارزه کرد. شاید دولت تصمیم گرفته وزیر در سنگر دیگری فعالیت کند.
نظرات بینندگان