arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

ديدار منچستريونايتد با تيم کانتونا براي خداحافظي پل اسکولز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال کاسموس به سرمربیگری اریک کانتونا ماه اوت در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود تا بازی خداحافظی پل اسکولز، هافبک کهنه کار منچستر را برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR  ؛ اریک کانتونا، سرمربی تیم کاسموس و پله، رئیس افتخاری این تیم، منتخبی از بازیکنان را از سراسر جهان دعوت خواهند کرد تا این تیم آمریکایی، پنجم اوت در نخستین بازی خود پس از گذشت بیش از بیست و پنج سال در مقابل منچستریونایتد قرار گیرد.

کانتونا، مهاجم سابق منچستریونایتد در گفتگو با پایگاه اینترنتی باشگاه نیویورک کاسموس، ضمن تبریک به پل اسکولز، هافبک منچستریونایتد به خاطر بازیهای شگفت انگیز وی در این تیم گفت برای بازی پنجم اوت در ورزشگاه اولدترافورد لحظه شماری می کند.

کانتونا که سال هزار و نهصد و نود و هفت به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و آن زمان بازیکن قرن منچستریونایتد نام گرفت، بازیهای جنجالی و تاثیرگذاری در ورزشگاه اولد ترافورد از خود در اذهان به یادگار گذاشته است.

اسکولز نیز که ماه پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ، ابراز امیدواری کرده است که هواداران از قرار گرفتن تیم الکس فرگوسن در مقابل تیم کانتونا که از بازیکنان سابق منچستریونایتد بوده است لذت ببرند.

 تیم کاسموس، زمانی از تیم های قدرتمند لیگ آمریکا بود که بازیکنانی چون پله ، یوهان کرویف و فرانتس بکن بائر در آن بازی می کردند.این تیم سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج منحل شد اما اوت پارسال کار خود را از سرگرفت.

مسئولان کاسموس امیدوارند با جذب بازیکن و تکمیل ترکیب تیم و پیدا کردن ورزشگاهی مناسب، بار دیگر بخت خود را برای پیوستن به لیگ آمریکا امتحان کنند.
نظرات بینندگان