arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

بارسلونا و خرید ستاره 17 ساله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه بارسلونا در آستانه خرید ملی پوش جوانان فوتبال اکوادور قرار دارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR  ؛  مذاکرات برای انتقال خوئل والنسیا از تیم رئال ساراگوسا روند خوبی داشته، بارسلونا برای خرید این بازیکن با قراردادی سه ساله تنها 300 هزار یورو پرداخت خواهد کرد.

والنسیای 17 ساله فصل قبل را در تیم جوانان ساراگوسا سپری کرد و عملکرد او مورد توجه مدیران کشف استعداد باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. والنسیا در ماه ژوئیه به همراه تیم جوانان کشورش در دور نهایی رقابتهای جام جهانی در مکزیک شرکت می کند. به گزارش خبرگزاری آلمان، باشگاه بارسلونا این فصل بیشتر به دنبال حفظ ستارگان موجود خواهد بود و چندان قصد ندارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت کند.

 این باشگاه بودجه این فصل خریدهای تابستانی خود را تنها 45 میلیون یورو تعیین کرده است. در حال حاضر نام سسک فابرگاس ملی پوش اسپانیایی و کاپیتان آرسنال ، جوزپه روسی مهاجم ایتالیایی ویارئال و آلکس سانچس شیلیایی که در اودنیزه عضویت دارد در فهرست خریدهای بارسا قرار گرفته اما تنها یکی از آنها به خدمت گرفته می شوند زیرا ویارئال برای روسی 30 میلیون یورو قیمت تعیین کرده ، اودینزه برای سانچس 35 میلیون یورو طلب کرده و خرید فابرگاس بیش از این مبالغ برای بارسا تمام خواهد شد.
نظرات بینندگان