arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

ویسی: اگر سپاهان هشتم شود من را اعدام می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی سپاهان گفت: سپاهان باید همیشه بالای جدول باشد و باید شادی مردم را نگه داریم به هر حال مردم اصفهان همیشه شعار می‌دهند که سپاهان حالا حالاها قهرمان است و باید این حمایت را حفظ کنیم.

به گزارش انتخاب، عبدالله ویسی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان باید همیشه بالای جدول باشد و باید شادی مردم را نگه داریم به هر حال مردم اصفهان همیشه شعار می‌دهند که سپاهان حالا حالاها قهرمان است و باید این حمایت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: حدود 90 درصد خواسته‌های من در جذب بازیکن انجام شده و می‌خواهیم تیم جوان و جویای نامی را راهی مسابقات کنیم. البته بازیکنانی هم با ما نیستند دلیلی بر ضعف آنان نخواهد بود.

سرمربی سپاهان درباره بازیکنان جذب شده سپاهان تصریح کرد: تا الان طالب ریکانی، موسی کولی بالی،‌ مهرداد محمدی،‌ جلال الدین علی محمدی و سه بازیکن خارجی شامل یک دروازه‌بان، یک هافبک و یک فوروارد را جذب کرده‌ایم و البته ویزای آنها هنوز نیامده و به محض صدور ویزا به ایران خواهند آمد. از طرف دیگر چند بازیکن جوان هم داریم که به ما کمک خواهند کرد و به دنبال جذب یک بازیکن دیگر هم هستیم.

ویسی در مورد حضور شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی در تمرین این تیم اظهار داشت: خلیل‌زاده معرفت خود را نشان داد که به تمرین آمده او هنوز سرباز است و حدود 15 روز است از سربازی او باقی مانده هرچند که مسئولان تراکتورسازی لطف داشتند و به او گفتند که بر سر تمرینات ما حاضر شود با این همه او با تیم تمرین نکرد چرا که هنوز از سربازی‌ اش باقی مانده است. علی حمودی هم جزو بازیکنان خوب است که امشب با هم صحبت خواهیم کرد. اگر توافق کردیم که او پیش ما خواهد بود و اگر هم توافق نکردیم هر جا که برود دوست ماست.

سرمربی سپاهان در خصوص وضعیت محرم نویدکیا هم اظهار داشت: محرم از خوب ها و اسطوره‌های باشگاه سپاهان است اما اتفاقات خوبی در قبل رقم نخورد و محرم ناخواسته گیر اتفاقاتی افتاد اما باید با صبوری این مسائل حل شود و آن را درست کنیم. به هر حال تماشاگران ما فهیم هستند و من هم با محرم صحبت کردم تا  احترامش حفظ شود به هر حال مهمتر از همه نام ها نام سپاهان است و از طرفی هم باید احترام همه حفظ شود. امثال من ،کربکندی، نویدکیا، فرکی، چرخابی و .... می‌آییم و می‌رویم اما این سپاهان است که می‌ماند.

وی اظهار داشت: قبل از اینکه محرم در برنامه 90 حاضر شود صحبت‌هایی با او انجام دادم و اگر قرار شد به سپاهان بیایم اینجا با ما باشدو اگر هم هر تیم دیگری رفتم او با من به آن تیم بیاید. همان قدر که محرم سپاهانی است من هم سپاهانی هستم به طوری که در گذشته قبل از هر بازی که با سپاهان داشتیم با شهامت اعلام کردم که یک سپاهانی هستم اما به هر حال باید یکسری از موضوعات حل شود و خودم همه تلاشم را می‌کنم تا این مشکلات برطرف شود. البته اگر پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان به کمک من بیایند این مسئله زودتر حل خواهد شد.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت حسین پاپی خاطرنشان کرد: در لیستی که ما دادیم نام او نبود اما این به آن معنا نیست که از نظر فنی او را نخواهیم. وضعیت بودجه باشگاه سپاهان امسال نصف شده و ما قررادادها را وقتی دیدیم به این نتیجه رسیدیم اما صحبتهای خوبی با پاپی انجام دادم. حتی امروز در قبل از تمرین برای پاپی و علی احمدی دست زدیم چرا که آنها افتخار می‌کنند که لباس سپاهان را به تن می‌کنند.

ویسی در مورد اینکه شجاع خلیل‌زاده مدعی شده ویسی به او اجازه تمرین  نداده افزود: او درست می‌گوید چرا که هنوز سرباز تراکتورسازی است اما به هر حال تمرینات خاص خودش را انجام می‌دهد همین که سه روز است در اصفهان حضور دارد برای ما قابل ارزش است.

وی در مورد بازیکنان خارجی و اینکه چه زمانی به ایران می‌آیند تصریح کرد: ویزای آنها جور نشده اما باید بگویم یک هافبک زیر 20 سال تیم برزیل بازی کرده به  همراه یک دروازه‌بان و یک مهاجم جذب کردیم که بعد از صدور ویزا همراه با کولی بالی به ایران خواهند آمد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه برنامه‌هایش برای این تیم چیست گفت: سپاهان تیم بزرگی است و باید در آن بزرگ فکر کرد. سال قبل 100 میلیون تومان پاداش برای من تعیین کردند که استقلال خوزستان هشتم شود اما اگر سپاهان هشتم شود من را اعدام می‌کنند. باید از روز اول برای حضور در بالای جدول بجنگیم در نیم فصل اول قصد داریم اهدافمان را اثبات کنیم و در نیم فصل دوم برای هدفهایمان می‌جنگیم هدفهای ما این است که در ابتدا آسیایی شویم و سپس با حمایت مسئولان و هواداران و تلاش بچه‌ها برای قهرمانی بجنگیم.

ویسی در مورد وضعیت احسان حاج صفی افزود: او گفت که من سپاهانی هستم و من هم به احساس گفتم که هواداران سپاهان و مردم اصفهان به او نیاز دارند اما وضعیت احسان تا دو ماه آینده مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا هافبک وسط کم ندارید افزود: خیر هافبک وسط کم نداریم.

عبدالله ویسی در مورد اینکه ایا بازیکن دیگری را مدنظر دارد یا خیر، گفت: تقریباً کار ما در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و از این پس کار را با قدرت برای فصل جدید آغاز می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از هواداران که در تمرین امروز او و سپاهان را حمایت کردند، گفت: از تماشاگران تشکر می‌کنم که امروز برای حمایت به تمرین آمدند و امیدوارم بتوانیم توقع آنها برآورده کنیم.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان