arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

پرویز پرستویی بازیگر «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی شد

پیش تولید فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با انتخاب پرویز پرستویی از سرگرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پیش تولید فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با انتخاب پرویز پرستویی از سرگرفته شد.

به گزارش انتخاب، پرویز پرستویی برای ایفای نقش اصلی فیلم تازه کیمیایی با دست اندرکاران فیلم قرارداد بست تا نخستین همکاری این بازیگر و کارگردان شکل بگیرد.

دیگر عوامل و بازیگران «قاتل اهلی» در حال انتخاب هستند که با قطعی شدن این فهرست طی روزهای آینده نام آنها رسانه ای خواهد شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «قاتل اهلی» به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی تا چند هفته دیگر در تهران آغاز می شود.

در همین رابطه مسعود کیمیایی یادداشتی بدین شرح منتشر کرد: ««با پرویز پرستویی دیر شده بود، دوباره فیلم می سازم. از آخرین فیلمم چهار سال می گذرد. «قاتل اهلی» یکسال پیش تولیدِ فقط فیلم نوشت را گذراند. منصور لشکری قوچانی در یک موقعیت سختی قرار داشت، این بنده را کامل می خواست. با تمام سیاه و سفیدها... تا آخر. به دنبال «یکجایی» من بود. من نگاهم به این «فیلم نوشت» تمام شده بود. لشکری هنوز به دنبال «من» می گشت... تا شد. اما تاشدم تا شد.

دکتر جلال سروش اصل و دانسته «قاتل اهلی» است. فیلم را می بینید. یک آدم تازه که پنهان مانده بود؛ سخت بود. آقای پرویز پرستویی شد.

تا امروز... با پرویز پرستویی دیر شده بود. آن تنهایِ قلدرِ ضرب دیدهِ تنها مانده و مانده تا موسفید کرده و از پا نیفتاده من پیدا شد. پیدا بود، دیر شده بود.

قرار بر این است سازهای خود را کوک کنیم تا ارکستر «قاتل اهلی» آهنگ و قطعه سینمای ملی ما را بنوازد. بازیگران دیگر «قاتل اهلی» همه از قلب انتخابی صحیح می آیند.

در هفتاد و پنج سالگی، فیلم «قاتل اهلی» که نگاهِ آمده از تجربه های سخت کشیده ی امروز من است ساخته می شود.»»
 
«متروپل» آخرین ساخته کیمیایی پیش از «قاتل اهلی» است که در سال 1392 اکران شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان