arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

واکنش امام جمعه تبریز به حراج تهران: در شأن نظام نیست، باید با این مسائل برخورد شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بدون شک برگزاری چنین مراسم‌هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این گونه اقدامات وارد عمل شویم.
 
به گزارش انتخاب، آیت الله محسن مجتهد شبستری پیرامون برگزاری پنجمین حراج تهران در یکی از هتل های تهران که در آن مبلغی بیش از 25 میلیارد و 360 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشرافی گری و دعوت به ساده زیستی انتظار می رود که مسئولین و دستگاه های اجرایی کشورمان نیز با الهام از قوانین اسلامی در مقابله با اشرافی گری و تجمل گرایی وارد عمل شوند.
 
وی افزود: بدون شک برگزاری چنین مراسم هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این گونه اقدامات وارد عمل شویم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: به طور حتم کارهایی که برخلاف عرف و به منظور شهرت طلبی و اشراف گرایی صورت می گیرد در اسلام حرام است از این رو مقام معظم رهبری نیز با الهام از مکتب اسلام بارها تأکید کرده اند که باید از تجمل گرایی پرهیز کرد.
 
شبستری خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولین هم دربرپایی نمایشگاه ها و هم در نهادهای مختلف ملاحظات لازم را رعایت کنند تا آحاد مردم مخصوصا خواص ازتجمل و اشرافی گری به دور باشند.
 
وی تأکید کرد: بدون شک برخورد با این گونه نمایشگاه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه امری لازم و ضروری است و انتظار است درکوتاه ترین فرصت ممکن با آن برخورد شود.

منبع: ميزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴۲
غیر قابل انتشار: ۲
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
41
16
واقعا در شأن نظام نیست مردمانی از گرسنگی بمیرن و اینا ميلياردها تومن در حراجی خرج کنند
نظرات بینندگان