arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

عاملان قتل نوجوان 17 ساله در کاشمر دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته گذشته بود که چند پسر نوجوان هم‌زمان با شب عید برای تفریح به شهربازی امام‌زاده سید حمزه کاشمر رفتند. آن‌ها در حال شوخی و تفریح بودند که در میان خنده و شوخی ناگهان با یکدیگر درگیر شدند.
 
به گزارش انتخاب، در این درگیری که در دل شب رخ داده بود، فرد ضارب چاقویی را بر فرق سر یکی از این پسران نوجوان وارد می‌کند، مردم با دیدن این صحنه دلخراش، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های اورژانس ١١۵و پلیس ١١٠ اعلام کردند.
 
دقایقی بعد آمبولانس اورژانس ١١۵ خود را به محل حادثه رساند. نجاتگران اورژانس پیکر نیمه‌جان پسر نوجوان را در‌حالی‌که خون زیادی از دست داده بود به بیمارستان انتقال دادند.
 
شدت جراحات وارده به حدی بود که اقدامات اولیه درمانی در کاشمر موثر واقع نشد و بنا بر نظر پزشکان بیمارستان کاشمر مصدوم باید هرچه زودتر به مشهد اعزام می‌شد. اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده مصدوم قبل از رسیدن به مشهد جان خود را از دست داد.
 
در همین خصوص فرمانده انتظامی کاشمر در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری قاتل نوجوان 17 ساله خبر داد.
 
سرهنگ ابوالقاسم باقری اظهار کرد: با تلاش پلیس شهرستان کاشمر، قاتل نوجوان 17 ساله که در جریان نزاع خیابانی در این شهرستان کشته شده بود شناسایی و دستگیر شد.
 
وی گفت: ساعت 21 یکم خرداد ماه سال جاری، یک مورد نزاع خیابانی در یکی از پارک‌های خیابان خرمشهر شهر کاشمر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله گشت کلانتری 12 قائم در محل حضور یافت.
 
باقری افزود: در بررسی‌های مأموران کلانتری 12 قائم مشخص شد چند نوجوان به علت مشاجره لفظی با هم درگیر و دو نفر از این افراد مجروح و به بیمارستان حضرت ابوالفضل منتقل شدند.
 
وی با اشاره به اینکه مأموران دو نفر از عاملان نزاع را در همان لحظات اولیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند، اظهار کرد: یکی از مجروحان که 17 سال داشت به علت شدت جراحات به بیمارستان امدادی مشهد مقدس اعزام که متأسفانه قبل از رسیدن به مشهد فوت می‌کند.
 
باقری گفت: با دریافت این خبر پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تیمی از مأموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.
 
وی با اشاره به دستگیری 11 نفر دیگر از عاملان نزاع گفت: مظنون اصلی که جزء دو نفر دستگیر شده در صحنه اولیه وقوع جرم بود به پلیس آگاهی انتقال و مورد بازجویی علمی پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر عنوان کرد: متهم به قتل (19 ساله) در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود بود که در ادامه بازجویی‌های پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم ارتکابی خود مبنی بر زدن ضربه چاقو به سر متوفی و مصدوم کردن وی اعتراف کرد.
 
وی تصریح کرد: بنا بر دستور مقام قضایی متهم به قتل و همدست 18 ساله به اتهام مشارکت در نزاع دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی به زندان منتقل شده تا رأی نهایی در مورد آن‌ها صادر شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان