arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
محمدرضا تابش در گفتگو با «انتخاب»؛

در انتخابات آینده، شانس احمدی نژاد از جلیلی بیشتر است / برخی از نمایندگان شکست خورده، دارند از دولت انتقام می گیرند

رقابت در انتخابات باید منصفانه و سالم باشد. حالا که انتخابات را باختند، باید بنشینند و تجزیه و تحلیل کنند ودلیل این شکستی که خوردند را بفهمند نه اینکه بخواهند به دولت فشارهای زیاد و جدید بیاورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا تابش از برخی مصوبات و فشارهای نمایندگان شکست خورده به دولت انتقاد کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار «انتخاب»، درباره فشارهای برخی ازنمایندگان شکست خورده به دولت گفت: متاسفانه شاهد اقداماتی از سوی برخی دوستان هستیم که می توان برداشت انتقام جویی از آن داشت.

تابش افزود: توصیه‌ای که به این افراد می‌کنم این است که نباید رفتارها به گونه‌ای باشد که «انتقام‌گیری» برداشت شود که متاسفانه شاهد چنین چیزی هستیم.

وی ادامه داد: رقابت در انتخابات باید منصفانه و سالم باشد. حالا که انتخابات را باختند، باید بنشینند و تجزیه و تحلیل کنند ودلیل این شکستی که خوردند را بفهمند نه اینکه بخواهند به دولت فشارهای زیاد و جدید بیاورند.

تابش دلیل رای نیاوردن این افراد را اینگونه بیان کرد: دیگر نمی‌توان با شعار دادن مردم را به سمت خود کشاند. این گروه از سیاسیون منطبق و براساس خواسته‌های مردم گام برنداشتند که همین امر منجر به شکست این افراد شد. این گروه فقط به فکر اقدامات دیگر بودند که باعث ضربه به منافع ملی می‌شد. به همین دلیل مردم از این وضعیت سیاسی که بوجود آماده بود خسته شده بودند و تصمیم به رد آنان گرفتند.

این نماینده درباره آینده سیاسی اصولگرایان گفت: اگر بخواهند با همین شیوه جلو بروند، مطمئنا به تاریخ سپرده می شوند. ولی اگر بخواهند عقلانیت خرج بدهند و پوست خربزه زیر پای منافع و اقدامات ملی نیاندازند و براساس عقل و منطق پیش بروند، آراء خود را جلب می‌کنند، ولی اگر بخواهند شیوه‌های قدیم را پیش بگیرند مطمئنا چیزی عایدشان نمی‌شود.

تابش درباره سفرها وسخنرانی‌های احمدی‌نژاد و سعید جلیلی،ٰ تاکید کرد: به نظر من، اقداماتی که این افراد انجام می‌دهند چیزعجیبی نیست و باید منتظر سفرها و سخنرانی‌های بیشتری نیز باشیم ولی اینکه کدام از افراد شانس پیروزی دارند به نظر منٰ، سعید جلیلی شانسی در جامعه ندارند ولی با توجه به رویکردی که احمدی‌نژاد دارد، او شانس و اقبال بیشتری دارد.

وی افزود: شانس پیروزی احمدی‌نژاد بستگی به اقدامات دولت دراین چندماه باقی مانده دارد اگر دولت نتوانند آن خواسته‌های مهم اقتصادی را برآورده کند اتفاقی که نباید بیفتد می‌افتد و دولت باید دراین زمینه چاره‌ای اساسی را پیش بگیرد.

نظرات بینندگان