arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

افشای دلیل درگیری نویدکیا با استیماچ

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص درگیری استیماچ با محرم نویدکیا گفت: استیماچ تنها به محرم تذکر داد که در تمرینات جدی تر باشد ولی این موضوع طور دیگری مطرح شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص درگیری استیماچ با محرم نویدکیا گفت: استیماچ تنها به محرم تذکر داد که در تمرینات جدی تر باشد ولی این موضوع طور دیگری مطرح شد.

به گزارش انتخاب، اصغر باقریان در خصوص دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی سختی پیش روی ما قرار دارد. استقلال مدعی جدی قهرمانی است و قصد دارد از امتیازات خانگی استفاده کند و در مقابل تیم ما نیز امسال در شرایط آرمانی قرار ندارد با این حال به دنبال دفاع از حیثیت خود هستیم. فکر می کنم یکی از سنگین ترین بازی های لیگ است و هر تیمی از موقعیت های خود استفاده کند برنده بازی خواهد شد.

وی درباره اینکه سپاهان تا پایان فصل تنها بدنبال کسب یک جایگاه خوب در لیگ برتر خواهد بود، یادآور شد: جدول لیگ تا پایان لیگ اینگونه باقی نمی ماند. اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد را باید تا روز آخر صبر کرد. ما قصد داریم تا جایی که امکان دارد آن سپاهانی که در خور نام این تیم است را در بازی ها نشان دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص علل نتایج این تیم در فصل جاری یادآور شد: مسایل مختلفی در این نتایج نقش داشته اند. در مقطع کوتاه مدت نمی توان در این باره حرف زد. مسایل مختلفی در نتایج سپاهان نقش داشته اند. در نهایت ما باید تا پایان فصل نتایج بهتری کسب کنیم.

باقریان با اشاره به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز یادآور شد: ما نه به طور کامل نا امید هستیم و نه شرایط خوبی داریم. سرنوشت هم دست خودمان است و هم حریفان. باید بازی ها را پیروز شویم و در مقابل حریفان نتیجه نگیرند. کار خیلی سخت است. مهم این است که بچه ها با تمام توان خود در دیدارهای باقی مانده ظاهر شوند و بتوانند از اعتبار سپاهان دفاع کنند.

از مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص درگیری نویدکیا و استیماچ در تمرینات این تیم پرسیده شد که وی پاسخ داد: این ماجرا در آن حد و اندازه که می گفتند نبوده است. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد همه تحت فشار هستند. استیماچ تنها به نویدکیا بخاطر خندیدن در تمرین تذکر داد و از بازیکن خواست جدی باشد. ولی برخی دوستان این ماجرا را طور دیگری مطرح کردند. اصلا بحث کنار گذاشتن نویدکیا و این مسایل مطرح نیست و او در تمرین حضور دارد. همه چیز در حد یک تذکر بود.

وی درباره سرنوشت ایگور استیماچ و احتمال برکناری این مربی در صورت باخت برابر استقلال گفت: در جلسات کمیته فنی و هیات مدیره تصمیم بر این گرفته شد که تا پایان فصل کادر فنی به کار خود ادامه دهد تا در پایان مسابقات به دور از هیجانات و استرس ها به بررسی وضعیت بپردازیم و تصمیم گیری کنیم. آنچه که تا این لحظه وجود دارد تغییر بر کادر فنی نیست.

باقریان در خصوص هادی عقیلی نیز توضیح داد: کمیته انضباطی رای خود را در این باره صادر کرده است و ما یک جلسه مستقیم با وی خواهیم داشت. حکم ابلاغ شده است و باید در صلح و آرامش با وی گفتگو خواهیم کرد و حکم را به عقیلی ابلاغ می کنیم.

منبع: مشرق
نظرات بینندگان