arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

فاجعه ای که هر سال در باشگاه مطرح لیگ برتری می دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نظر می رسد معضل بازیکن سالاری در سپاهان تمام نمی شود. 

به گزارش انتخاب، از همان روزی که باشگاه سپاهان به خاطر محسن بنگر و ناراحتی نویدکیا، لوکا بوناچیچ را از نیمکت خود اخراج کرد، پیدا بود این باشگاه به ویروس عجیبی مبتلا شده است. امروز کمتر کسی است که منکر بازیکن سالاری در باشگاه سپاهان شود و گویا با تعویض مدیران هم این مشکل وراثتی همچنان ادامه دارد.

در ماجرای استعفای کرانچار هم ردپای بازیکنان این تیم پیدا بود و امسال هم، معلوم شد چه اتفاقاتی برای حسین فرکی افتاده است. این مربی یک مدافع را نمی خواست اما با اصرار و سرانجام قهر محرم نویدکیا، این باشگاه با چالش های بزرگی روبرو شد.

این اتفاقات در حالی برای فرکی افتاد که او سال گذشته تیم را قهرمان کرده بود اما امسال از همان روزهای ابتدایی فصل با شعار حیا کن و همینطور پیامک های تهدیدآمیز روبرو شد. سرانجام در این ماجراها، باشگاه پشت بازیکنان در آمد تا حسن فرکی عطای کار را به لقایش ببخشد و برود.

 او بعد از کناره گیری گفت که هرگز باعث و بانی اش را نمی بخشد؛ منظور او محرم نویدکیا بود. استیماچ کروات جانشین فرکی شد و ایام او در سپاهان، سیاه و سیاه تر شد. اعتراض ها از همان روزهای اول شروع شد و خلعبتری بعد از اولین تعویض، اعتراض کرد. پیدا بود باشگاه سپاهان نیازی به حل مشکل بازیکن سالاری که در چند سال گذشته به آن مبتلا شده نداشت و دیروز رسانه ها خبر دادند که نویدکیا به استیماچ گفته وسایلش را جمع کند و به خانه اش برود!

گویا فاجعه بازیکن سالاری در سپاهان تمام شدنی نیست. جدا از اینکه استیماچ خوب نتیجه گرفته یا نه، اگر قرار باشد کسی به او بگوید برود مدیرعامل یا هیات مدیره سپاهان هستند نه یک بازیکن. نویدکیا به عنوان کاپیتان گویا همیشه در معادلات باشگاه نقش کلیدی بازی می کند، نه مدیریت سپاهان.
نظرات بینندگان