arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵

فیلم‌هایی که متضرر می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک پخش‌کننده معتقد است: برخورد سینمادارها با فیلم‌های پرفروش مانند راننده تاکسی‌هایی شده است که فقط به دنبال دربستی هستند.

به گزارش انتخاب، سعید خانی که فیلم «خشم و هیاهو» را در حال اکران دارد، با گلایه از وضعیت اکران سینماها گفت: با توجه به فروشی که فیلم‌های کمدی دارند، عملا سینمادارها اکثر سانس‌هایشان را به نمایش این فیلم‌ها اختصاص داده‌اند و در این میان فیلم‌هایی مانند «خشم و هیاهو» و «کفش‌هایم کو» که نه کمدی هستند و نه هنر و تجربه متضرر می‌شوند. در حالی که اگر این فیلم‌ها سانس‌های خوبی داشته باشند، وضعیت بهتری در فروش خواهند داشت.

او وضعیت موجود را زنگ خطری برای سایر فیلم‌ها دانست و ادامه داد: این اتفاق برای فیلم‌های دیگر هم خواهد افتاد و حتی کسانی که این روزها فیلم‌های کمدی برای اکران دارند به هر حال فیلم‌های دیگری هم آماده اکران دارند که با ادامه این روند و با این شیوه اکران به مشکل خواهند خورد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه با این چیدمان سانس سینماها صدمه بزرگ را فیلم‌هایی مانند «خشم و هیاهو» می‌بینند، خاطر نشان کرد: طی بازخوردی که از تماشاگران گرفتیم، بالای 90 درصد از تماشاگران راضی از سالن بیرون آمده‌اند و باید توجه داشت این فیلم‌ها مخاطبانی دارند که آن را دوست دارند و باید به آن‌ها احترام گذاشت و با این روند احترامی به این تماشاگران نمی‌گذاریم.

وی افزود: وقتی قرار است همه توجهات به فیلم‌های کمدی شود، بهتر است پروانه ساخت هم سهمیه‌ای شود و برای این گونه آثار تعداد مشخصی پروانه صادر شود تا فیلم‌های دیگر هم فرصت نمایش مناسب داشته باشند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان