arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۸۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
نیویورک تایمز گزارش داد:

امارات برای گرفتن جزایر سه گانه از ایران، مزدور استخدام کرده است+اسناد و تصاویر مزدوران

نیمه شب یکی از روزها در ماه نوامبر گذشته، هواپیمایی که 12 کلمبیایی را حمل می کرد در این پایتخت ساحلی به زمین نشست. این گروه توسط یک افسر اطلاعاتی اماراتی سوار یک اتوبوس بی نام و نشان شدند و حدود 20 مایل رانندگی کردند تا به یک مجتمع نظامی در یک صحرای شنی رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیمه شب یکی از روزها در ماه نوامبر گذشته، هواپیمایی که 12 کلمبیایی را حمل می کرد در این پایتخت ساحلی به زمین نشست.  این گروه توسط یک افسر اطلاعاتی اماراتی سوار یک اتوبوس بی نام و نشان شدند و حدود 20 مایل رانندگی کردند تا به یک مجتمع نظامی در یک صحرای شنی رسیدند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR به نقل از نیویورک تایمز، یکی از کارکنان سابق این مجتمع نظامی گفت: این کلمبیایی ها به امارات متحده عربی به عنوان کارگران ساختمانی وارد شده بودند.  اما در حقیقت، آنها سربازان یک ارتش مخفی امریکایی که توسط مزدوران هدایت می شود و متعلق به "اریک پرینس" موسس بلک واتر است، بودند.


                                                       اریک پرینس

اریک پرینس پس از اینکه شرکت امنیتی خود را با مشکل های قانونی در امریکا مواجه دید، در امارات ساکن شد و ولیعهد ابوظبی او را مامور  ایجاد یک گردان 800 نفره از نیروهای خارجی برای امارات متحده عربی کرد.


                                                           ولیعهد ابوظبی

اریک پرینس تاکید کرده است که مزدوران مسلمان استخدام نشوند، به این دلیل که نمی شود روی آنها حساب کرد. آنها مسلمان دیگری را نمی کشند.


                                         قراردادی که در این مورد بسته شده است

وی افزود: این نیروها قرار است که عملیات های ویژه در داخل و خارج از امارات انجام بدهند. آنها همچنین قرار است از خطوط نفتی و آسمان خراش ها در مقابل حملات تروریستی دفاع کنند و در سرکوب کردن شورش داخلی نقشی پررنگ ایفا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، این شخص مطلع از این مجتمع نظامی در ادامه گفت: حاکمان امارات معتقدند که این ارتش از تعداد کافی برخوردار نیست اما امیدوارند که بتوانند جلوی تجاوزهای ایران! را بگیرند. این کشور بزرگترین دشمن ماست.

نیویورک تایمز نوشت: این اردوگاه آموزشی در شهر نظامی زائد قرار گرفته است.


                                           عکس هوایی از این پایگاه نظامی

همچنین، یکی از مقامات دولت اوباما که از این اقدامات دولت امارات با خبر بود، گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس و مخصوصا امارات تجارب نظامی زیادی ندارند. این عاقلانه است که انها به خارج از مرزها برای کمک بیاندیشند.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که دولت آمریکا از این پروژه حمایت می کند یا خیر.  ممکن است که امارات می خواهد نشان بدهد که کسی نمی تواند با آنها درگیر شود.

                                      تصویری از درون این پایگاه نظامی

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، یکی از کارکنان سابق این مجتمع نظامی گفت: هیچ شکی نیست که از این نیروهای مزدور برای حمله مخفیانه در ایران استفاده می شود.

مقامات اماراتی گفته اند که از این مزدوران برای پس گرفتن چندین جزیره در خلیج فارس که البته خالی از سکنه است و موضوع اختلاف با ایران است می خواهند استفاده کنند.

گفتنی ست، این مزدوران از کشورهای مختلف جمع آوری شده اند.


                                              تصاویری از مزدوران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
farhad
|
Canada
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
11
pas gereftan ghalate. begoyid ghasb.
بابك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
4
17
امارات كه سهله گنده تر از اون هم نميتونه غلطي بكنه جنگ 8 ساله را فراموش كردن كه عربا + ابرقدرتها يك طرف ،غيرت ايراني هم يك طرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
6
15
هيچ غلطي نميتوانند بكنند
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
3
6
شتر در خواب بيند پنبه دانه !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
1
10
من هرمزگانی هستم و از نزدیک با این عربها آشنایی دارم . کوچکتر از این حرفها هستند . اولین گلوله توپ که تو ابوظبی به زمین بشینه اول از همه همین شیخ محمد بن زاید آل نهیان فرار می کنه .
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
4
آب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطا می خونه می تونم .البته خیلی حال کردمو خندیدم میشه ازشون خواهش کنیم بازم ازین کارا بکنن
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
توپ چيه برادر - اين همه موشك تو انبارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
0
0
سندي كه شما ارايه كرده ايد هيچ چيز را بغير از مبلغ 52 ميليون دلاز (براي چي ؟ معلوم نيست) نشان مي دهد و صحبتي از موضوع قرارد اد و ...نمي شود. راستش را بگوييد اين قرارداد چي هست . اين قرارداده ربطي به بلك واتر و ...ندارد.
نظرات بینندگان