arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

درجنايتي هولناک، مردي سر يک زن را از تن جدا کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جنایتی هولناک در شهر تنریف اسپانیا، مردی سر یک زن انگلیسی را از تن جدا کرد.

به گزارش انتخاب؛ سر بریده شهروندی انگلیسی که دیروز در یکی از فروشگاه های جزیره تِنریف اسپانیا به قتل رسیده است، بیرون ساختمان این فروشگاه روی زمین قرار داشت.

رهگذران می گویند باورشان نمی شود که شاهد چنین صحنه ای بوده اند.

ظاهرا یک مرد بلغارستانی ابتدا این زن انگلیسی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس در حالیکه سرش را از تن جدا کرده بود قصد داشت فرار کند که ماموران حفاظتی و مردم او را دستگیر کردند.

رسانه های اسپانیا نیز به نقل از شهردار ارونا اعلام کردند عامل این جنایت که به هنگام فرار دستگیر شده است، بیست و هشت سال سن دارد و قبلا نیز سابقه بیماری روانی داشته است. بر پایه گزارش رسانه ها، قربانی این جنایت نیز یک زن انگلیسی شصت ساله است که ظاهرا هیچ نوع ارتباطی با قاتل نداشته است.

به گفته شاهدان، عامل جنایت صبح روز جمعه در یکی از فروشگاه های محصولات چینی به سمت پیرزن انگلیسی رفت و چاقوی خود را به گردن او فرو برد. یکی از شاهدان حادثه می گوید من دیدم که سر از تن جدا شد و ان مرد سر بریده را دستش گرفت و با خود برد.

زمانی که خواستند او را دستگیر کنند او سر بریده را پرتاب کرد و ان را نزدیک باجه تلفن انداخت.

تنریف بزرگترین جزیره از مجموعه جزایر قناری اسپانیا در ابهای ساحلی غرب افریقاست و شهروندان انگلیسی اغلب برای سپری کردن تعطیلات یا دوران بازنشستگی خود به این جزیره سفر می کنند.
نظرات بینندگان