arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

قلعه نويي : از حذف پرسپوليس و استقلال متاسفم / مربي الجزيره : سپاهان تيم کاملي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تلاش بازیکنانش در پیروزی پرگل دیروز مقابل الجزیره امارات و صدرنشینی در گروه یک را ستود.

به گزارش انتخاب؛ امیر قلعه نویی گفت : برای ما مهمترین مساله کسب سه امتیاز و صدرنشینی بود که به دست آمد.شاید علت اصلی ناکامی الجزیره در این بازی نداشتن انگیزه صعود بود و به همین خاطر ما گلهای بیشتری به ثمر رساندیم. وی افزود : ما سعی کردیم با سرعت دادن به بازی در نیمه اول کار را به تساوی بکشانیم و شناخت بهتر از تاکتیک حریف برای زدن گلهای دیگر در نیمه دوم به ما کمک کرد.

بهرحال الجزیره یکی از تیمهای خوب غرب آسیاست و این باشگاه از امکانات فوق العاده ای برخوردار است و از مربی توانمندی بهره می برد.علت حذف این تیم را بیشتر باید بدشانسی دانست. وی از حذف تیمهای استقلال و پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و افزود : تیمهای سپاهان و ذوب آهن به دلیل داشتن کادرفنی خوب توانستند صعود کنند.

آبل براگا مربی برزیلی الجزیره نیز گفت‌: سپاهان مربی خوبی دارد که هوشمندانه از بازیکنان خود استفاده می کند.سپاهان و الهلال تیمهای برتر گروه و منطقه هستند و می توانند تا فینال این رقابتها صعود کنند.من تیم سپاهان را تیم کاملی دیدم. وی افزود‌: در بازی مقابل سپاهان و الغرافه قطر ما دچار بدشانسی شدیم و اکنون باید برای ادامه لیگ امارات خود را آماده کنیم.در این بازی سعی کردم بازیکنان خود را محک بزنم و امیدوارم بتوانیم برای نخستین بار در لیگ امارات قهرمان شویم.خوشحالم که در این بازی بازیکنان کلیدی ما مصدوم نشدند.
نظرات بینندگان