arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

جمال شورجه: هنگامه قاضیانی می‌تواند یکی از ستاره‌های جشنواره فجر باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این کارگردان سینما در جشنواره فیلم فجر گفت: «هنگامه قاضیانی»که نقش همسر این جانباز عزیز را بازی می کند به گمان من یکی از ستاره های این دوره و یکی از نامزد های هیات انتخاب باشد.

جمال شورجه کارگردان سینما بعد از مشاهده فیلم "دلبری" در دومین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: فیلم سینمایی "دلبری" یک فیلم سینمایی بسیار خوب و روانی است. البته باید عرض کنم که این فیلم یک لایه عرفانی داشت که کارگردان خیلی خوب نتوانست آن را برای مخاطبان خود باز کند.

وی افزود: به عبارت بهتر اینکه وقتی فرد جانباز قطع نخاع در پاسخ به همسرخود که با تعداد پلک زدن میزان علاقه همسر نسبت به خود را سوال می کند با چهار بار پلک زدن دل کندن از دنیا را به همسر و مخاطبان نشان می دهد.

این کارگردان ادامه داد: فیلم "دلبری" اثر سینمایی بسیار خوبی بود. خیلی روان ساخته شده بود و باید یک لوکیشن خیلی خوب توانسته بود تا فیلم را جلو برده و پیام آن را به مخاطبان خود برساند.

شورجه خاطرشان کرد: در این فیلم و در فضای ملودارم آن می بینیم که این خانم عاشقانه همسر جانباز خود را می پرستد و از او تا زمان مرگ نگهداری می کند. خانم "هنگامه قاضیانی" که نقش همسر این جانباز عزیز را بازی می کند به گمان من یکی از ستاره ای این دوره از جشنواره و یکی از نامزد های هیات انتخاب می تواند باشد.

وی اضافه کرد: امیدوارم که داوران هیات انتخاب این کج سلیقگی را نکنند و امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد که او حداقل نامزد به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب نشود.

این کارگردان تصریح کرد: اگر کارگردان ریتم کلی این فیلم را مقداری سریع تر و تند تر کند فکر می کنم که به لحاظ نمایشی در برابر مخاطبان بهتر و روان تر شود.

شورجه در پایان گفت: با توجه به آثاری که در این دوره از جشنواره فجر در روز گذشته، امروز و روزهای آینده نمایش داده خواهد شد این جشنواره هرچه بیشتر رنگ و بوی فضای دهه فجری به خود می گیرد. امیدوارم که با نمایش این قبیل فیلم ها فضای جشنواره هرچه بیشتر به سمت معنویت حرکت پیدا کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان