arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

هاشمی نگران است که رای بیاورد یا نیاورد / می خواهند رهبری درست کنند و نمی توانند؛ ازاین رو عصبانی می شوند و مانند یکی دو روز پیش در فرودگاه اشتباه می کنند

دایره المعارف فتنه 88 در 9 جلد 500 صفحه ای نوشته شده است، مک کین سناتور آمریکایی سال 84 در سخنرانی خود در کنگره می گوید ما در ایران نظام را با جنش سبز منهدم می کنیم؛ دو روز در فتنه 88 برای دشمن تلخ بوده که یکی 29 خرداد 88 روز خطبه های رهبر انقلاب و دیگری 9 دی و حضور پر شور مردم در دفاع از نظام و انقلاب بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اظهارات آیت الله هاشمی گفت: این صحبت ها تبلیغاتی بوده است، نگران هستند که رأی بیاورند یا نیاورند از بیت امام خرج می کنند، برای زدن فکر امام راه این است که باید ظاهر را حفظ کرد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام عبد الله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران در سومین شب از سلسله نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهار مردان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب ابر مردی است که خار چشم دشمنان شده، خواب را را از ابر قدرت ها گرفته و آنان را دچار مرگ تدریجی کرده است.

وی افزود: خداوند متعال خواست انقلابی که زمینه ساز ظهور خواهد بود سکاندار لایقی همانند رهبری معظم انقلاب داشته باشد، انتخاب حضرت آقا به رهبری نظام اسلامی کار خدا بود؛ انقلاب اسلامی ایران نعمت بسیاری بزرگی بود اما باید توجه داشت که ماندگاری آن بسیار مشکل است. انقلابی ماندن از انقلابی شدن سخت تر است

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که انقلابی ماندن از انقلابی شدن سخت تر است، اظهار داشت: بسیاری در صراط مستقیم آمدند اما نماندند، خداوند نشان داده که می شود انسان هایی مقداری با مسیر انقلاب بیایند اما سقوط کنند.

وی ادامه داد: چگونه برخی از یاران دیروز حضرت امام(ره) امروز مأموریت خود می دانند که خط، مکتب و فکر امام را با حفظ ظاهر نابود می کنند، این افراد با ادبیات غلطی تصور می کنند که می توانند چنین کاری انجام دهند؛ در صدراسلام با شعار سنت گرایی سنت پیامبر اسلام را از بین بردند امروز نیز برخی با همین ادبیات چنین کاری می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که حضرت امام(ره) فرمودند ملاک حال فعلی افراد است، ابراز داشت: نباید گفت که چه کردم باید گفته شود چه می کنی، در قیامت به انسان نمی گویند چه کردی بلکه گفته می شود چه آوردی؛ حفظ هر نهضتی از انجام آن نهضت دشوارتر است.

وی عنوان کرد: انقلاب در مرحله ایجاد با عملیات های سخت به وجود می آید اما در بقا با فتنه های گوناگون مواجه است، امام علی(ع) فرمودند که کار فتنه تاریک کردن فضا است که سبب لغزش می شود که باید هوشیار بود. انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به فایده های دانستن ماندگاری انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن می گوید انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده است، باید توجه داشت که ابرقدرت شرق را با نفوذ و از طریق مذاکره درباره سلاح هسته ای نابود کردند؛ آمریکا می گوید انقلاب شاخص های ابر قدرتی را از ما گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های ابر قدرتی این است که بتواند همانند کدخدا حوادث جهانی را فیصله بدهد اما امروز آمریکا اعتراف کرده که به عنوان مثال مسأله سوریه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران حل نمی شود، کیسینجر از شخصیت های آمریکایی می گوید که ممکن است دشمنی با آمریکا خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا قطعا کشنده بوده و نابود می شود. فیلم عملیات اسارت تفنگداران آمریکایی پخش شود آبرویی برای شان نمی ماند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که امروز آمریکا نمی تواند حوادث جهان را مصادره و رقیب خود را مهار کند، گفت: آمریکا اعتراف کرده که نمی تواند حزب الله یا حماس را کنترل کند؛ انقلاب شاخصه های ابر قدرتی را از آمریکا سلب کرده است.

وی افزود: یکی از مقامات آمریکا اخیرا گفته که تشویق کردن نیروهای بازداشت کننده سربازان آمریکایی از سوی رهبری ذلت آمریکا را به نمایش گذاشته بود، اگر فیلمی که از سربازان آمریکایی در هنگام دستگیری پخش شود آبرویی برای آمریکا نمی ماند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب می خواهد عوامل ماندگاری آن را نابود کند، اظهار داشت: دشمن درصدد است که پای ارکان انقلاب موریانه بریزد، نفوذی که رهبر انقلاب به عنوان خطری بزرگ معرفی می کنند این است که می خواهند عناصر بقای انقلاب را بزنند.

وی ادامه داد: جامعه باید عوامل ماندگاری انقلاب را شناخته و از آن دفاع کند، هر که موریانه رکن انقلاب شد باید نابود شود از این رو معامله نباید کرد، دانستن عوامل ماندگاری انقلاب جامعه را در دشمن ستیزی و این که در آینده باید چگونه موضع گرفت کمک می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که عوامل ماندگاری انقلاب همان چیزهایی محسوب که انقلاب را ایجاد کرده است، ابراز داشت: انقلاب 4 رکن دارد، نخستین رکن اسلامت انقلاب به شمار می رود که موتور محرک است؛ رمز ماندگاری انقلاب تکیه بر اسلامیت است. کمک برخی داخلی ها به بیگانگان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی

وی عنوان کرد: حوزه های علمیه، مسؤولان و جامعه باید مراقب باشند که دشمن درصدد خاموش کردن موتور اسلام است، دشمن می داند که اسلام را نمی تواند بگیرد اما تلاش می کند تا اسلام را بی خاصیت کند؛ متأسفانه برخی از داخلی ها در این مسیر به دشمن کمک کرده و اسلام سکولار، اسلام محدود به رحمانیت و اسلامی که با همه حتی دشمن دوست را ترویج می دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: اسلام دعوت به توحید و انزجار از شرک دارد، امکان ندارد که انسان به ایمان برسد اما طاغوت را پشت سر نگذاشته باشد؛ حمله به ارزش ها، حمله به فرهنگ عاشورا و حمله به مفاهیم دینی از روش های خاموش کردن اسلام است.

وی اضافه کرد: به قول ورزشی دشمن می گوید اگر من بخواهم در داخل ایران آبشار بزنم بدون پاس از داخل نمی شود؛ دومین عامل ماندگاری انقلاب ولایت است که نقش راننده و جهت دهنده را دارد، سومین رکن انقلاب حضور و مشارکت مردم است؛ دشمن به این نتیجه رسیده اگر اسلام و ولایت باشد اما مردم نباشند فایده ای نخواهد داشت. ولایت محوری رمز بقای نظام اسلامی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که رهبر انقلاب در سال 53 فرمودند که امت بی ولایت حیات ندارد، گفت: دشمن در جمعه بندی خود به 3 جمله رسیده است، دشمن می گوید امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت همراه با امام شکست ندارد؛ اساسی ترین رمز بقای انقلاب ولایت محوری است. برخی سخنگوی جبهه استکبار در تضعیف ولایت و نهادهای مربوط به آن هستند

وی افزود: امروزه برخی سخنگوی جبهه استکبار در تضعیف ولایت یا نهادی که مربوط به ولایت می شود هستند، برخی از کاسه لیس های استکبار گفته اند که باید در خبرگان کار را درست کرد و می گویند آب را از سرچشمه باید بست؛ دنبال این هستند که وحدت رهبری و پیوند امت با رهبری را مخدوش کنند اما زهی خیال باطل.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این که طراح اصلی فتنه88 اتاق فکر آمریکایی ها بوده است، اظهار داشت: دایره المعارف فتنه 88 در 9 جلد 500 صفحه ای نوشته شده است، مک کین سناتور آمریکایی سال 84 در سخنرانی خود در کنگره می گوید ما در ایران نظام را با جنش سبز منهدم می کنیم؛ دو روز در فتنه 88 برای دشمن تلخ بوده که یکی 29 خرداد 88 روز خطبه های رهبر انقلاب و دیگری 9 دی و حضور پر شور مردم در دفاع از نظام و انقلاب بود.

وی ادامه داد: همه محور فتنه 88 زدن ولایت فقیه بود که امروز باید هوشیار باشیم؛ امروزه با صراحت می گوییم همه مسؤولان از صدر تا ذیل همه بدانید که امت خوب می داند که این انقلاب یک راننده و راهبر بیشتر ندارد، انقلاب یک فرمانده بیشتر ندارد، شما سیاست گذار نیستید بلکه باید سیاست های رهبری را اجرا کنید نه این که مشغول به سیاست پردازی شوید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که چرا برخی سیاست گذاری می کنند، ابراز داشت: این نظام یک پرچمدار دارد، امام رضا(ع) به شیعیان یاد دادند که ولایت تعدد بردار نیست؛ تا امام حسن(ع) هست امام حسین(ع) فرمانبر و سرباز است؛ با مردم نظام مقتدر و قوی است.

وی عنوان کرد: رکن چهارم روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر فشارهای است، قرآن می فرماید نمی شود که انسان مؤمن باشد مگر این که در برابر دشمن بایستد، در برابر شیطان باید نگاه دشمنی داشت؛ تباید تصور کرد که مسأله ای دشمن انرژی هسته ای است بلکه اگر بتواند می خواهد انسان را از مسیر دین خارج کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید برخی به دلیل این که می ترسند بلایی سرشان بیاید به صورت پنهانی برای دوستی با دشمن دست دراز می کنند؛ امروز نه تنها ولایت فقیه بلکه وجود رهبری و خلف صالح حضرت امام(ره) نعمت العظمای خداوند متعال است. باید مجلسی تشکیل دهیم که دشمن و آمریکا را عصبانی کند

وی اضافه کرد: در مقابله با فتنه نفوذ باید ارکان قدرت را قوی کرد، مجلسی باید تشکیل شود که دشمن و آمریکایی ها را عصبانی و نا امید کند؛ کسانی باید به مجلس و خبرگان بروند که نسبت به اسلام تعهد، نسبت به ولایت تبعیت مطلق، نسبت به دشمن تبری مطلق، نسبت به مردم نوکری، نسبت به واقعیات و خطرها بصیرت و نسبت به کارها توانایی داشته باشد؛ برخی شعار مردمی می دهند اما به درد مردم توجه نکرده و تصمیمات مردمی نمی گیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که آمریکا می گوید که این دوره از خبرگان رهبر درست کن است، گفت: خدا هوای ملت را دارد؛ آمریکا و دشمنان برای خبرگان برنامه ها و نقشه ها دارند اما به فضل الهی راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: دشمن می خواهد رهبری باشد که راهی غیر از راه حضرت امام(ره) را در پیش بگیرد، آمریکا می گوید اگر نتوانستیم رهبری درست کنیم یک نسل دیگر رهبر در دست اصولگرایان است؛ این ها می خواهند رهبری درست کنند و نمی توانند از این رو عصبانی می شوند و اشتباهی همانند اشتباه یکی دو روز پیش فرودگاه انجام می دهند؛ می خواهند رهبری درست کنند که در برابر دشمن ایستادگی نداشته باشد.

حجت الاسلام حاج صادقی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه اظهار داشت: این صحبت ها تبلیغاتی بوده است، نگران هستند که رأی بیاورند یا نیاورند از بیت امام خرج می کنند، برای زدن فکر امام راه این است که باید ظاهر را حفظ کرد.

وی ادامه داد: دشمنان می گویند این رهبری نگذاشت ما این امام را به تاریخ پسپاریم، نظر دشمن این است که عصر خمینی سپری شده است؛ دشمن به این نتیجه رسیده حال که نتوانسته امام را از تاریخ حذف کند باید امام را تحریف کند، دشمن راه تحریف را بیت امام، شاگردان و نزدیکان ایشان می داند. وفادارتر از رهبری به حضرت امام کسی وجود ندارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که بیت شریف امام باید بداند امروز وفادارتر از رهبر عزیز انقلاب به حضرت امام(ره) کسی وجود ندارد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نگران حرمت بیت امام است و دغدغه حرمت آنها را دارد ازاین رو بیت امام نباید بازی بخورد و هنر پیشه دست دیگران شود.

وی عنوان کرد: این افراد در جهت منافع خود از بیت امام استفاده می کنند، اگر علامه می گویند هدف دارند و می خواهند استفاده کنند، آقایانی که اکنون اینقدر نگران بیت و حریم امام هستید در کتاب خاطرات خود شما القا شده که امام از سوی دیگران هدایت می شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: امامی که هیچگاه در استکبار ستیزی کوتاه نیامد نباید تحریف شود، تا زمانی بسیجی ها، حزب اللهی ها و اصولگرایان هستند اجازه نمی دهند امام را کسی معرفی کنید که با همه آشتی داشت؛ امام همانند علی(ع) بود که هم جاذبه و هم دافعه داشت، فقط رحمانیت امام نباید گفته شود بلکه بت شکنی ابراهیمی امام نیز باید بیان شود.

وی اضافه کرد: مردم نباید نگران باشند، این افراد باید نشان دهند که چگونه فکر می کنند؛ چه کسی تصور می کرد کسی که عمری شاگری امام را کرده امروز نشان دهد که مبنایی نسبت به امام مشکل دارد، این انقلاب متوقف کردنی نیست؛ مرجع تقلید، قائم مقام امام و رییس جمهور مقابل انقلاب ایستاد اما انقلاب به راه خود ادامه داد، نباید نگران بود این افراد باید خود را نشان دهند.

نظرات بینندگان