arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

منتظر برگزاری رزمایش «رهایی گروگان» با حضور تک تیراندازها و پهپادهای ارتش باشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمرکز ما در رزمایش "رهایی گروگان" ارتش بر انواع سلاح تک‌تیرانداز و پهپادهاست.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام مهم یگان‌های پهپادی ارتش در عکسبرداری از ناوهای آمریکایی، گفت: پهپادها و زیردریایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، می‌توانند از همه ناو‌های فرامنطقه‌ای از جمله آمریکایی‌ عکسبرداری کرده و به آنان نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از قابلیت‌های نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران قابل نمایش نیست، تأکید کرد: تنها بخش کوچکی از این توانمندی‌ها در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود تا به دشمنانی که خیال خام تجاوز و تعدی به کشورمان را در ذهن خود می‌پرورانند، هشدارهای لازم را بدهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: درباره تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها گفت: آنها زیاد تهدید می‌کنند، اما ما احساس نگرانی نمی‌کنیم چون این توانمندی را در خودمان می‌بینیم که با هر تهدیدی با قوت و قدرت برخورد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نحوه انجام رزمایش رهایی گروگان این نیرو که قرار است در آینده نزدیک در قم برگزار شود، خاطرنشان کرد: تمرکز ما در رزمایش "رهایی گروگان" ارتش بر انواع سلاح تک‌تیرانداز و پهپادهاست. در این رزمایش که منتظر صدور مجوز آن هستیم تاکتیک‌های رهایی گروگان را به نمایش می‌گذاریم، ضمناً تمرکز ما در این رزمایش روی سلاح‌های تک‌تیرانداز و پهپادهای پیشرفته است.

نظرات بینندگان