arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

معاون هماهنگ کننده سپاه: آمریکایی‌ها التماس کردند فیلم‌های ملوانان‌شان را نشان ندهیم

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان "آمریکایی‌ها التماس کردند که فیلم‌های ملوانانشان را نشان ندهیم" گفت: آمریکا می‌داند حمله نظامی ایران را زمین‌گیر نخواهد کرد و اگر بخواهد اشتباهی انجام دهد، در پنج دقیقه اول پشیمان خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار محمدحسین سپهر شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی را آغاز حکومت الله دانسته‌اند، اظهار داشت: این فرمایشات امام(ره) مستندات قرآنی و روایاتی دارد و بسیاری از روایات معصومین(ع) نوید این انقلاب را داده بودند.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که ما پنج گام مهم در روند نظام اسلامی داریم، پیروزی «انقلاب اسلامی» و تشکیل «نظام اسلامی» که انجام شده و سه گام دیگر داریم که تشکیل «دولت اسلامی» و «جامعه اسلامی» و در نهایت تشکیل «تمدن نوین اسلامی» یعنی تشکیل حکومت امام زمان(عج) است.

وی افزود: نباید تصور این باشد ملتی که به پا خاسته حکومت طاغوت را برانداختند؛ امروز در این اندیشه هستند که انقلابشان در جغرافیای ایران خواهد ماند؛ زیرا این انقلاب برای بیداری اسلامی در جهان و زمینه‌سازی تحقق تمدن اسلامی و حکومت امام زمان(عج) ایجاد شده است.

سردار سپهر با بیان اینکه در پایان قرن ۱۷ متفکران غربی این اصل را بنا نهادند که برای پیشرفت و توسعه زندگی بهتر مردم در دنیا، دین نباید مداخله‌ای در حکومت داشته باشد و زمانی موفق می‌شوند که دین کنار گذاشته شود، گفت: در زمانی که به‌دنبال برگزاری جشن بی‌دینی و آقایی آمریکا در قرن بیستم بودند و تفکر مادی‌گرایی و مبارزه با خدا را رواج می‌دادند یک روحانی بدون تشکیلات و حمایت کشور خارجی، انقلابی بزرگ بر اساس آموزه‌های دین را به پیروزی رساند.

امام خمینی(ره) با تکیه بر دین و مردم انقلاب کرد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اعلام اینکه پیش از انقلاب اسلامی هر انقلابی که به نتیجه می‌رسید دارای پشتیبانی خارجی بود، افزود: اما امام(ره) بدون پشتیبانی خارجی، بلکه با تکیه بر دین و مردم انقلاب کرد. امام و شریعت‌های الهی در طول تاریخ هم بودند، اما امام راحل امتش را آماده کرد و بر اساس شریعت الهی و امامت جامعه انقلاب کرد و در پایان قرن بیستم به دنیا ثابت کرد دین برای تمام نیازهای بشر حرف، قانون و مبنا دارد.

وی گفت: سرنگونی انقلاب اسلامی به نقطه اشتراک بلوک غرب و شرق تبدیل شده بود و نظام سلطه از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز هر امکانی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده به کار برد و اگر دشمنان اقدامی را به منصه ظهور نرساندند؛ به این معنا نیست که نخواستند، بلکه نتوانستند.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با ابراز اینکه دشمنان از این به بعد نیز به هرکاری دست خواهند زد تا از ترویج دین جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه نرم‌افزاری دنیا را تسخیر می‌کند، به‌طوری که متفکران غربی اعتراف کردند که انقلاب اسلامی نیازی به بمب اتمی ندارد بلکه با فرهنگ خود دنیا را تسخیر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی تحولات بزرگی را در دنیا آغاز کرد و مبارزه با استکبار را کلید زده است، گفت: بیش از ۲۰۰ سال است که آمریکا و ۳۵۰ سال است که انگلیس در خلیج فارس حضور دارند اما تا به امروز هیچ کشور اسلامی تودهنی به انگلیس و آمریکا نزده اما تاکنون از جمهوری اسلامی ده‌ها بار تودهنی خورده‌اند.

سپهر با ابراز "آمریکایی‌ها التماس کردند که فیلم‌های ملوانانشان را نشان ندهیم" اظهار کرد: چندین کشتی بزرگ و ناو آمریکایی با تهدید یک پاسدار ۴۰ مایل به عقب‌تر می‌روند.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اعلام "چهار انقلاب بزرگ در دنیا رخ داده که انقلاب اسلامی یکی از آن‌ها بوده و باید قدر آن را بدانیم" تصریح کرد: همه این انقلاب‌ها دوران‌ساز بوده و هیچ‌یک مانند انقلاب اسلامی ایران تمدن‌ساز نبوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب فرانسه یک قرن طول کشید و با کشتار و قتل جلو رفت و به نماد ظلم امپریالیسم جهانی بدل شد، ادامه داد: کشته‌های نظام کمونیستی در جهان به قریب ۱۰۰ میلیون نفر رسید و در انتها نیز سرنگون شد.

سردار سپهر افزود: همچنین در آمریکا ۱.۵ میلیون نفر را کشتند اما امام خمینی(ره) موافق استفاده از یک تپانچه در جریان انقلاب اسلامی نبودند و اعتقاد داشتند که مردم با نگاه ایمانی و اعتقادی انقلاب کنند که موفق نیز شدند.

وی با تأکید بر اینکه نخستین دستاورد انقلاب اسلامی اثبات کارآمدی دین است، گفت: پایگاه مسجد و روحانیت به‌معنی پیروزی، حفظ و صدور انقلاب اسلامی است به‌طوری که تمام مراسم‎های مذهبی و مساجد برای امام زمان(عج) تولید قدرت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه دین ثابت کرد کارآمدی داشته و برای دنیا حرف دارد، گفت: مسلمانان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی نمی‌کردند اما امروز به‌برکت این انقلاب شاهد بیداری مسلمانان و حتی مسیحیت هستیم.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دومین دستاورد انقلاب اسلامی حرکت به‌سوی استقلال، آزادی، توسعه تکنولوژی و تولید علم است، اظهار کرد: در دنیا مقام شانزدهم تولید علم در دنیا و مقام هفتم نانو را داریم به‌طوری که انقلاب اسلامی ثابت کرد برای تولید علم و دانش باید تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه دستاورد دیگر انقلاب اسلامی، ایجاد رهبری گفتمان مقاومت در مقابل نظام سلطه دنیاست، افزود: انقلاب اسلامی «مرگ بر سلطه» را به شعار آزادی‌خواهی، انقلاب توده‌ها، ملت‌ها و مستضعفان تبدیل کرد و به آنان قدرت بخشید.

سپهر با اشاره به اینکه زمینه‌سازی تمدن اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان در ابتدا تئوری برخورد تمدن‌ها را تولید کردند، ۱۱ سپتامبر توطئه صهیونیست‌ها برای حمله به ایران، افغانستان و عراق اجرا گردید که در درجه اول حمله به ایران دنبال می‌شد، که البته در انتها نیز اهداف آمریکا محقق نشد.

وی با ابراز اینکه آن‌ها به‌دنبال شکستن تمدن مسلمانان بودند، ادامه داد: دشمنان به‌دنبال دستیابی به این هدف با تحریم، عملیات نظامی، کار فرهنگی و... بودند که در نهایت شکست خوردند.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی آمریکا علیه ملت‌های مسلمان عملیات نظامی صورت داد ولی شکست خورد و امروز تبعات ‌آن را به دوش می‌کشد، خاطرنشان کرد: ۱۹ تریلیون دلار بدهی برای جهان‌گشایی آمریکاست به‌طوری که ۱۰ نسل بدهکار به دنیا خواهد آمد.

وی با یادآوری اینکه ۸۲۰ میلیارد دلار آمریکا در عراق هزینه کرد و شکست خورد، گفت: ۴۲۰ میلیارد دلار هم در افغانستان هزینه کردند و شکست خوردند و تمام این مسائل به‌برکت انقلاب اسلامی ما است.

سپهر درباره  اینکه دشمنان پس از ناکامی از حمله نظامی به‌دنبال راهکارهای دیگر رفتند، اظهار داشت: دشمنان تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و ایجاد جنگ داخلی را در پیش گرفتند اما ما در جبهه مقاومت سوریه در مقابل قدرت‌های جهانی، تکفیری‌ها و سلفی‌ها ایستادیم؛ ما جبهه مقاومت را برای سرنگونی رژیم صهیونیستی از دست نخواهیم داد.

بصیرت مردم مانع از فروپاشی انقلاب شد

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در تشریح اینکه چه مسائلی انقلاب را تهدید می‌کند و یا چه مسائلی باعث ماندگاری آن می‌شود، تصریح کرد: تعمیق باورهای دینی و بصیرتی مردم نخستین نکته مهم است به‌طوری که اگر انقلاب اسلامی، مردم متدین و بصیر نداشت انقلاب فرو می‌پاشید.

وی ادامه داد: دشمن به‌دنبال نفوذ و تغییر رفتار در دولت و مردم، جامعه اسلامی، است که باعث تغییر ماهیت انقلاب اسلامی خواهد شد، پس باید مراقب بود.

سپهر با تذکر نسبت به "امروز رهبری ما در رأس نظام است و مردم و مسئولان باید به‌تبعیت از ایشان یک شعار واحد بدهند" خاطرنشان کرد: ظلم‌ستیزی، اقتصاد مقاومتی، تولید علم، مقابله با تهاجم فرهنگی، تأمین معیشت محرومین و نفوذناپذیری شعارهایی است که باید سر داده شود.

وی با تأکید بر "امروز دین‌ستیزی ما را تهدید می‌کند" گفت: امروز باید مراقب بود زیرا آمریکا به‌دنبال توسعه و ترویج فرهنگ مورد نظر خود در ایران است.

سپهر با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال توسعه فحشا و فساد است، تصریح کرد: امروز نسخه‌ای که رژیم صهیونیستی برای کشورهای اسلامی می‌پیچد توسعه و ترویج مواد مخدر، فساد، فحشا و شراب‌خواری است.

وی با تأکید بر اینکه ماندگاری انقلاب اسلامی در گروی اطاعت از رهبری و ولایتمداری است، ادامه داد: باید از پراکندگی و نزاع دوری کرد زیرا موجب تضعیف اطاعت از خدا و رهبری می‌شود.

وی با ابراز "ما مجلسی ولایت‌مدار و مطیع رهبری که سبب تولید قدرت برای رهبری و ملت باشد، می‌خواهیم" گفت: توسعه و تقویت توان دفاعی از اصول ماندگاری انقلاب اسلامی است زیرا اگر انقلاب توان دفاعی نداشته باشد، تضعیف می‌شود.

سپهر با اعلام "اگر اقتدار نداشتیم آمریکا امروز در آب‌های خلیج فارس عقب‌نشینی نمی‌کرد" اظهار کرد: آمریکا می‌داند حمله نظامی ایران را زمین‌گیر نخواهد کرد زیرا با توجه به اقتدار مردم و بسیج ما، آمریکا بخواهد اشتباهی انجام دهد، در پنج دقیقه اول پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه مؤلفه اقتدار هر کشور تولید علم است، افزود: دنیا می‌گوید که بزرگترین مؤلفه اقتدار در جهان امروز علم است که قرآن هم همین را می‌فرماید و زیربنای تشکیل جوامع دینی را علم و دانش معرفی می‌کند.

وی با تأکید بر "اگر بپذیریم آمریکا دوست ما است و مشکلات ما را حل می‌کند، روز مرگ جمهوری اسلامی فرا رسیده است" ادامه داد: طبق فرموده قرآن دشمنان دست از سر مسلمانان برنمی‌دارند و سخن برخی مبنی بر دوستی با آمریکا یک خطای بزرگ است.

سپهر با تذکر "نباید افکار ما در پی برقراری صلح و دوستی با دشمن باشد" تصریح کرد: آمریکا دنبال نفوذ در جامعه، فرهنگ، پوشاک، خوراک، رفتار و تفریح و عبادت ماست به‌طوری که امروز شاهد استقرار شعبه کی‌اف‌سی آمریکایی در غرب تهران هستیم.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال تاکنون بارها درباره خطر نفوذ تذکر داده‎اند، گفت: دشمنان به‌دنبال انجام دو اقدام در آستانه انتخابات هستند که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مردم، حاکمیت و مردم و دودسته شدن در داخل کشور بینجامد.

وی با تأکید بر اینکه از دست دادن امنیت و آرامش سبب نفوذ و سقوط می‌شود، گفت: بی‌ثباتی، اقتدار را از بین خواهد برد، دولت را باید کمک کرد که امنیت کشور را فراهم کند، پس افرادی که اعتراض دارند باید بر اساس قانون پیگیر باشند.

نظرات بینندگان