arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

درخواست ابوترابی از شورای نگهبان: گام دیگری برای افزایش مشارکت مردم بردارید

ابوترابی گفت: باید در راستای حفظ ارکان نظام و انقلاب از هرگونه شکل گیری اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از شورای نگهبان خواست با اقتدار برآمده از ایمان و اعتقاد، گام دیگری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بردارد.

به گزارش  «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در سخنرانی ابتدای جلسه گفت: حرکت افتخارآفرین ملت ایران در بهمن ۵۷ گامی بلند در راستای تداوم راه روشن انبیای الهی و پاسخ به دعوت پیامبر اعظم در سپردن مسئولیت و مدیریت جامعه اسلامی به دست شایسته ترین انسان یعنی امام خمینی (ره) بود.

وی تصریح کرد: اگر امام خود را شایسته ترین نمی دید هرگز این مسئولیت را نمی پذیرفت. ملت، یکپارچه در ادامه این مسیر در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاد.

ابوترابی گفت: این شایسته سالاری و ایستادگی راه اعطلای جامعه را هموار کرد.

نایب رئیس مجلس گفت: دفاع مقدس صحنه رویارویی همه استکبار در برابر ملت بود و به عنوان قله افتخار ملت ایران است. ایستادگی ملت در برابر تحریم ها هم برگی زرین در تاریخ ملت ایران است.

وی از قوای سه گانه خواست: تمام ظرفیت و توان خود را برای پاسداشت عقلانیت و استقامت ملت ایران به کار گیرد و به تکیه بر دانش و علم و معرفت در مسیر رسیدن به قله های توسعه کشور حرکت کند.

ابوترابی فرد ابراز امیدواری کرد: ملت در ۲۲ بهمن امسال هم این عقلانیت و استقامت و درایت را تکرار کند و پیوند خود با آرمان های انقلاب و همراهی با رهبر انقلاب را در برابر جهانیان به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همچنان باید با عزت و اقتدار گام بردارد و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام به مشتی گره شده و بازوی قدرتمند و توانمند در برابر مستکبرین تبدیل شود.

نایب رئیس مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو گفت: امیدوارم ملت ایران با عقلانیت و ایمان، انضباط و اخلاق، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب خلق کند و بهترین انتخابات شکل گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: شورای نگهبان با اقتدار برآمده از ایمان و اعتقاد و ضوابطی که رهبری معظم بر آن تاکید داشته اند، گام دیگری برای افزایش مشارکت مردم برای شکل گیری مجلسی مقتدر در حرکت نورانی امام بردارد.

ابوترابی گفت: باید در راستای حفظ ارکان نظام و انقلاب از هرگونه شکل گیری اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم.

نظرات بینندگان