arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

آقای مایلی‌کهن! ببخش ما را

محمد مایلی‌کهن حالا ناراحت‌ترین آدم دنیاست و عصبانی‌ترین شهروند ایران. البته حق دارد چوند تیمی که به نام ایران و برای خوشحال‌کردن مردم و رساندن به آرزوی ٤٠ساله، ٧٠ میلیون ایرانی به قطر رفته بود، از مسابقات انتخابی المپیک حذف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا مردمی: محمد مایلی‌کهن حالا ناراحت‌ترین آدم دنیاست و عصبانی‌ترین شهروند ایران. البته حق دارد چوند تیمی که به نام ایران و برای خوشحال‌کردن مردم و رساندن به آرزوی ٤٠ساله، ٧٠ میلیون ایرانی به قطر رفته بود، از مسابقات انتخابی المپیک حذف شد. 

مایلی‌کهن باید هم ناراحت باشد و عصبانی، چون این ما بودیم (نه مایلی‌کهن!) که هر روز برای آقایان کی‌روش و علی دایی کری می‌خواندیم و هنوز هم می‌خوانیم! البته کری‌خواندن برای کی‌روش نتیجه‌ای نداشت جز باخت و حذف تیم المپیک... ببخش ما را آقای مایلی‌کهن که برای همراهی شما به قطر نیامدیم ببخش و شرمنده‌ایم که نشد به قطر بیاییم تا ترکیب چیدن را به شما و آقای خاکپور که اسما سرمربی تیم بود، یاد دهیم. ٢٤ تغییر در چهار بازی واقعا شاهکار بود!

آقای مایلی‌کهن، ببخش ما را که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را نتوانستیم عضوی از این تیم کنیم و البته نگذاشتیم عزت‌اللهی برای شما خوب بازی کند. چون اینها شاگردان کارلوس کی‌روش هستند و برای شما مفید نبودند!

آقای مایلی‌کهن، ببخش ما را وقتی مقابل قطر بد بازی می‌کردیم و نیمکت فنی ما منفعل بوده و فقط نگاه می‌کردند... آنها تعویض نمی‌کردند تا خدای‌نکرده نتیجه بازی عوض شود! 

ما باید بهتر عمل می‌کردیم، تعویض و ارنج بهتری باید می‌داشتیم، ما باید کی‌روش را وادار می‌کردیم و به زور به تمرینات و رختکن می‌کشاندیم تا شاید چیزی دستگیرمان شود یا صدایی از عباس‌آقا دربیاورد تا روحیه بچه‌ها بالا برود!

*شرق
نظرات بینندگان