arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

رئال : براي بارسلونا در فينال آرزوي موفقيت نمي کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کمک مربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از حذف این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از آرزوی موفقیت برای بارسلونا دیگر تیم اسپانیایی حاضر ، در مصاف فینال خودداری کرد. آ

یتور کارانکا که به جای ژوزه مورینیوی محروم در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم در مصاف برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شده بود ، گفت : پس از صحبتهای فراوانی که در مورد این دیدار در روزهای اخیر صورت گرفته ، دیگر حرفی باقی نمانده است. دو تیم در 18 روز اخیر 4 بار با هم روبرو شدند و این دیدارها با جنجال بسیاری همراه بود بطوریکه مسائل انضباطی مسابقه رفت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به کمیته انضباطی یوفا ارجاع شد و قرار است روز جمعه در این مورد تصمیم گیری شود.

در بازی برگشت نیز فرانک دبلیکر داور بلژیکی 6 بار از کارت زرد خود استفاده کرد که 5 کارت نصیب بازیکنان رئال شد. به گزارش رویترز از بارسلونا ، کارانکا در مورد اتهاماتی که در مورد تمارض بازیکنان بارسا به آنها وارد شده گفت : همه عکسها و تصاویر این صحنه ها را دیده اند و هنوز هم حرکات آنها کاملا مشخص است.من گفته بودم که پس از اتفاقات سانتیاگو برنابئو ، داور کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. کارانکا بخت بیشتر بارسلونا برای قهرمانی در لیگا را رد کرد و افزود : هنوز چند هفته از مسابقات باقی مانده و اعلام زودهنگام پایان فصل بی احترامی به رقبا محسوب می شود.

طرفداران امروز توانایی رئال را در زمین دیدند و خانواده مادرید به عملکرد فرزندان خود در یک ماه اخیر افتخار می کند.
نظرات بینندگان