arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

نوش آبادی:حضور عقیلی در «رسانه های ضد انقلاب» توجیه پذیر نیست

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه "من و تو" توجیه پذیر نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه "من و تو" توجیه پذیر نیست.

به گزارش انتخاب ؛ حسین نوش آبادی در نشست خبری این هفته خود با ابراز تعجب از حضور سالار عقیلی در این شبکه افزود: حضور وی در شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب "من و تو" قابل دفاع و توجیه پذیر نیست.
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: تصمیمی درباره سالار عقیلی اتخاذ نشده است.
نوش آبادی افزود: امیدواریم پس از بازگشت وی و بیان علت و انگیزه حضور در این شبکه صهیونیستی، گزارش آن تهیه شود و درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی وزارت ارشاد به هنرمندان توصیه کرد از جایگاه و مرتبه خود صیانت کنند و در این باره گفت: اعتبار و منزلت هنرمندان ما در گرو وفاداری به انقلاب، نظام، مردم و کشور است.

معرفی برگزیدگان کتاب سال در دهه فجر

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سی و سومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر برگزار می شود و برگزیدگان آن در مراسمی معرفی و تجلیل خواهند شد.
نوش آبادی  افزود: همایش تجلیل از برگزیدگان قرآن و عترت 25 بهمن در تهران برگزار می شود.
نوش آبادی گفت: بیمه فعالان قرآنی درحال پیگیری است و امیدواریم با تامین اعتبار لازم، نگرانی این افراد برطرف شود.
وی همچنین به طرح رتبه بندی سایت های اینترنتی هم اشاره کرد و افزود: پس از طرح رتبه بندی روزنامه ها و خبرگزاری ها،‌ هم اکنون نوبت به رتبه بندی سایت های اینترنتی رسیده است و همه سایت های اینترنتی دارای مجوز باید در سامانه ای که برای این منظور ایجاد شده اند، ثبت نام کنند.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: پرداخت یارانه و تسهیلات به سایت های اینترنتی در سال آینده منوط به ثبت نام در طرح رتبه بندی است.
نوش آبادی با اشاره به رتبه بندی نشریات هم افزود: رتبه بندی دیگر نشریات شامل هفته نامه ها و ماهنامه ها نیز بر اساس ضریب کیفی است که در کارگروه ویژه ای مشخص می شود.

ابلاغ دستورالعمل صیانت از حقوق هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی

وی گفت: دستورالعمل صیانت از حقوق هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در معاونت هنری وزارت ارشاد مصوب و ابلاغ شده است.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد افزود: بر این اساس نظارت بر موسسات هنری و گروه های موسیقی در دفتر موسیقی وزارت ارشاد متمرکز و از برخوردهای سلیقه ای و غیر کارشناسی جلوگیری می شود.
نوش آبادی گفت: همچنین تخلفات در این باره نیز در شورایی که به این منظورتشکیل شده است، ‌رسیدگی خواهد شد.

تائید حذف عقیلی از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،‌ حمیدرضا نوربخش در نشست خبری این جشنواره با اشاره به حضور دردسرساز سالار عقیلی در یک شبکه ماهواره ای گفت: جمع بندی تصمیم کمیته نظارت جشنواره این است که سالار عقیلی در جشنوار حضور نداشته باشد.

نظرات بینندگان