arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

معاون رییس جمهور: دولت بر حرکت در خط ولايت و رهبري تأکيد دارد

ما همچنان که تاکنون بر ولايي بودن و حرکت در خط‌ و مشي ولايت و رهبري گام برداشته‌ايم، پس از اين نيز بر آن تأکيد مي‌کنيم و دشمنان خواهند ديد که هيچ‌گونه فاصله، کاستي و سستي در اين حقيقت در ميان دولت و مسئولان پيدا نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام محمدرضا ميرتاج‌الديني، معاون پارلماني رئيس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس«توانا» با اشاره به جايگاه ولي‌فقيه در نظام سياسي اسلام و لزوم تبعيت از ولي‌فقيه، اظهارداشت: در اينکه مبناي مشروعيت نظام اسلامي ولايت‌فقيه و مردم‌سالاري ديني است، جاي هيچ ترديدي وجود ندارد.

* رهنمودهاي ولي‌فقيه، کشور را از گردنه‌هاي مختلف عبور داده است

وي بر همين اساس ادامه داد: اصل ولايت‌فقيه در قانون اساسي کشور متجلي است و هميشه موفقيت‌ و پيروزي‌ها در اين سه دهه انقلاب از طريق پيوند مستحکم بين امت و امام و تبعيت از رهنمودهاي ولي‌فقيه بوده است که کشور را از گردنه‌هاي مختلف عبور داده است.

حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني با بيان اينکه اصل ولايت‌فقيه، نظام اسلامي را در مقابل استکبار جهاني، آمريکا و رژيم صهيونيستي مستحکم و قوي نگه‌داشته است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام بر اين عقيده استوار بوده و تمام توفيقات را در اين اصل مي‌دانند.

وي با تأکيد بر اينکه دولت احمدي‌نژاد يک دولت ولايي و مردمي است، تصريح کرد: همه اعضاي دولت اعم از شخص رئيس‌جمهور تا تک‌تک اعضاي آن بر اهميت جايگاه ولي‌فقيه تأکيد دارند و احمدي نژاد، رئيس‌‌جمهوري است که در ابتداي فعاليت دولت خود، پيمان و ميثاق با وزرا را بر اساس ولايت‌فقيه قرار داده است.

* دولت احمدي نژاد بر حرکت در خط و مشي ولايت و رهبري تأکيد دارد

معاون پارلماني رئيس‌جمهور افزود: بنابراين ما همچنان که تاکنون بر ولايي بودن و حرکت در خط‌ و مشي ولايت و رهبري گام برداشته‌ايم، پس از اين نيز بر آن تأکيد مي‌کنيم و دشمنان خواهند ديد که هيچ‌گونه فاصله، کاستي و سستي در اين حقيقت در ميان دولت و مسئولان پيدا نخواهد شد.
نظرات بینندگان