arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

دری نجف آبادی: جریانات انحرافی مکتب ایرانی را در برابر اسلام مطرح کردند

نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک از اساتید و روحانیون حوزه علمیه خواست تا در برابر موضوع انحرافی مکتب ایرانی بایستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک از اساتید و روحانیون حوزه علمیه خواست تا در برابر موضوع انحرافی مکتب ایرانی بایستند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه چهارشنبه در جلسه مجمع طلاب و روحانیون استان مرکزی در مسجد امیرالمومنین‌(ع) قم در سخنانی با بیان اینکه اسلام و فقاهت شخصیت‌هایی همچون امام، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را تحویل ما داده است، افزود: اسلام بود که همه را برای پیروزی انقلاب متحد کرد و توانست در برابر طوفان‌ها مقاومت کند.

وی عنوان کرد: در سالهای گذشته نیز جریاناتی در برابر اسلام و فقاهت ایستادند و با عناوینی همچون سکولار، توده‌ای، چپ مارکسیسمی و امروز نیز با عنوان مکتب ایرانی قد علم کرده‌اند.

دری نجف آبادی ستون خیمه انقلاب را اسلام برشمرد و عنوان کرد: اگر این ستون را با چیزهای بدلی دیگر همانند مکتب ایرانی عوض کنیم دچار آسیب و آفت خواهیم شد که در این راستا روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه باید در برابر آن بایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: منافقین و توده‌ای‌ها، ملی گرایان و جریانات انحرافی بعد از انقلاب رنگ مکتب ایرانی را در برابر اسلام مطرح کردند که همه آن‌ها در مسیر انحراف گام برداشتند.
نظرات بینندگان