arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

پیروزی پر گل پرسپولیس در مقابل نفت تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب در ادامه رقابت های هفته سی ویکم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت تهران پنج بر یک پیش است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب در ادامه رقابت های هفته سی ویکم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت تهران پنج بر یک  پیش است .

به گزارش فارس، دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

بازی با نمایش بهتر نفتی‌ها آغاز شد و آنها در دقیقه 7 با نفوذ از سمت راست دروازه پرسپولیس نخستین خطر جدی را بوجود آوردند. بازیکن نفت پس از جا گذاشتن سکوبرت، توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد اما ضربه حسین امامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این، حرکت زیبای محمد منصوری در گوشه محوطه جریمه نفت منجر به ایجاد یک موقعیت خوب برای پرسپولیس شد که ضربه حسین بادامکی به وسیله مدافعان نفت برگشت داده شد.

اما در دقیقه 17 محمد منصوری توپی را به روی دروازه نفت ارسال کرد که در این لحظه حمیدرضا علی‌عسگر از راه رسید و با یک شوت بغل پا دروازه حسین آشنا را باز کرد تا هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه را به وجد بیاورد.

پس از این گل مهاجمین نفت دو سه موقعیت خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشتند اما هر بار با بی‌دقتی و یا واکنش خوب حقیقی توپ آن‌ها به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 48 حسین بادامکی گل دوم پرسپولیس را در یک حرکت گروهی وارد دروازه نفت کرد .در ادامه بازی تیم پرسپولیس در دقیقه 59 توسط حمید رضا علی عسگری گل سوم خود را به ثمر رساند  تا این بازی در نیمه دوم 3 بر 0 به سود پرسپولیس در جریان باشد.

در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، سکوبرت، سامان آقازمانی، جلال اکبری، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری، محمد نوری، حمیدرضا علی‌عسگر و هادی نوروزی بازی می‌کنند.

نیمکت‌نشینی وحید هاشمیان، علیرضا محمد و امیرحسین فشنگچی که در بازی‌های گذشته در ترکیب ثابت تیم‌شان حضور داشتند، از نکات جالب ترکیب امروز پرسپولیس بود.

هدایت ممبینی داور مسابقه به سیامک کوهنورد و مارسیو خوزه از نفت و مازیار زارع، سکوبرت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس 50 امتیازی در رده پنجم است و نفت 33 امتیازی در رده سیزدهم قرار دارد.پرسپولیس حتی درصورت برد در این دیدار هم به دلیل تفاضل گل کمتر نمی‌تواند به رده چهارم صعود کند.

 سپاهان با یک بازی کمتر و 61 امتیاز در صدر جدول است، استقلال 58 امتیازی دوم است، ذوب آهن 56 امتیازی سوم است و تراکتور سازی 53 امتیازی در رده چهارم است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
0
0
علی دایی خیلی دوستت داریم
پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریم
نظرات بینندگان