arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

مطهری در جمع خبرنگاران: صداوسیما باید سعه صدر بیشتری داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون فرهنگی مجلسذمی گوید: مصاحبه های شجاعی کیاسری که مورد شکایت صداوسیما واقع شده است، بیشتر جنبه انتقادی داشته و توهین آمیز نبوده است.

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره شکایت صداوسیما از برخی نمایندگان مجلس از جمله شجاعی کیاسری، عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر صداوسیما خاطرنشان کرد:تا آنجایی که من مصاحبه های آقای شجاعی را دیده ام ایشان صرفا انتقاد داشته و من فکر نمی کنم که توهین یا افترایی در مصاحبه های ایشان بوده باشد؛ لذا به نظر مسئولان صداوسیما باید سعه صدر بیشتری داشته باشند

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد صداوسیما در آستانه انتخابات مجلس  گفت: صداوسیما باید بی طرف باشد و اگر بناست فرصت ها و امکاناتی به یک گروه خاص داده بشود باید به همه داده شود.

مطهری ادامه داد:به عنوان مثال اگر قرار است مهمانانی را که در برنامه های مختلف دعوت می کنند  هدفدار باشد و افرادی را مطرح کنند که این ها کاندیدا هستند ،ممکن است به نفع آن ها بشود، باید دقت کنند که بی طرفی خود را حفظ کنند.

وی افز.د: در حال حاضر خیلی به صداوسیما امیدی نداریم اما  توصیه می کنیم که طوری رفتار کنند که گرایش های مختلف بتوانند حرف خود را به مردم منعکس کنند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
متاسفانه در سایت صدا و سیما محلی برای اظهار نظر مردم وجود نداره.
نظرات بینندگان