arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

رزمایش الی بیت المقدس 94 برگزار می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 94 در پنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور 120 گردان در حوالی قم برگزار می‌شود.
 
 سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز  در نشست خبری‌ به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: امروز نعمت های بسیج به قدری فراوان است که قابل بیان نیست و هفته بسیج هم نمادی برای گزارش اقدامات بی کران بسیج است.
 
وی افزود: بسیج در همه اقشار وزوایای کشور گسترده شده و تلاش بر این است هرگونه خلا در این زمینه پر شود
 
سردار نقدی امریکا را دشمن درجه یک انقلاب دانست و گفت: امریکا تلاش میکند در عین اینکه خود را امن کند ایران را هم ناامن کند و از هر ابزاری برای این کار استفاده میکنند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هفته بسیج باشعار بسیج دست قدرت خدا از29 آبان آغاز میشود و برنامه های متنوعی برای این هفته پیش بینی شده است.
 
وی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 94 در روزپنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور 120 گردان در حوالی قم برگزار میشود و در این رزمایش استانهای تهران تهران بزرگ قم سمنان البر ز و مرکزی حضور دارند.
 
سردار نقدی راهپیمایی خانوادگی در 300 شهر، برگزاری حلقه‌های صالحین در نمازهای جمعه، برگزاری همایش های فعالان بسیج عرصه بین الملل، اقتصاد مقاوتی، شکوه هجرت، افتتاح 70 بیمارستان صحرایی و افتتاح واحدهای صنعتی کوچک روستایی را از اقدامات بسیج در هفته بسیج عنوان کرد.
 
همچنین به گفته سردار نقدی، بزرگترین بیمارستان محمول صحرایی نیز 7 اذر در سیستان و بلوچستان افتتاح خواه شد.
 
وی با اشاره به استراتژی نفوذ دشمن گفت: مسئله نفوذ جدی است. آمریکا این استراتژی را سال‌ها در خلال توطئه هایی که علیه انقلاب داشته است، دنبال میکند. اما اخیرا نفوذ را به عنوان یک استراتژی دنبال می‌کند. یعنی می‌خواهد بگوید که ما با همیم و با هم رفیقیم. چرا جنگ کنیم؟ بیایید باهم رفقق شویم تا در نهایت خنجر خود را از پشت به ملت ایران فرو کند.
 
وی با بیان اینکه بسیج فاجعه منا را رها نخواهد کرد اظهار داشت: باید کمیته مردم نهادی در این زمینه تشکیل شود و اطلاعات لازم در این زمینه را نهادهای رسمی بدهند.
 
سردار نقدی در پاسخ به سوالی درخصوص مشارکت بسیج در عملیات نظامی در سوریه گفت: ما با هیچ کشوری عملیات مشترک نظامی نداریم. بسیجی های ماتجربه های فوق العاده ای دارند و امروز در حال انتقال این تجربیات هستند و گروه های مستشاری که به سوریه میروند. تنها پاسدار نیستند و ممکن است از بسیجیان متخصص و توانمند ما هم باشند
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درخصوص حوادث تروریستی دو شب پیش پاریس نیز گفت: این حادثه نتیجه حمایت زشت امریکا و اروپا از داعش است و امروز چوب آن را میخورند. بهترین کار این است که دست از حمایت این گروهک تروریستی بردارند و آن‌وقت شاهد یک منطقه امن خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: جالب است که غرب حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین را که در تاریخشان حتی یک نمونه مشابه اقدامات داعش را نداشتند تروریست میدانند و در مقابل گروهک هایی مثل داعش را پیکارجو یا آزادی خواه نامگذاری می‌کنند.
منبع: تابناک
نظرات بینندگان